امام جمعه رفسنجان:مبلغان با شیوه‌ای روان مردم را با قرآن آشنا کنند

  • شناسه خبر: 9498
امام جمعه رفسنجان:مبلغان با شیوه‌ای روان مردم را با قرآن آشنا کنند

خانه خشتی: امام جمعه رفسنجان گفت: مبلغان در ماه مبارک رمضان باید با شیوه‌ای روان مردم را با قرآن آشنا کنند. خانه خشتی، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در نشست ائمه جماعات رفسنجان با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) اظهار داشت: عالمی که مردم به وسیله علمش سود می‌برند از ۷ هزار عابد والاتر و […]

خانه » آخرین اخبار » امام جمعه رفسنجان:مبلغان با شیوه‌ای روان مردم را با قرآن آشنا کنند

خانه خشتی: امام جمعه رفسنجان گفت: مبلغان در ماه مبارک رمضان باید با شیوه‌ای روان مردم را با قرآن آشنا کنند.

خانه خشتی، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در نشست ائمه جماعات رفسنجان با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) اظهار داشت: عالمی که مردم به وسیله علمش سود می‌برند از ۷ هزار عابد والاتر و ارزشمندتر است.

وی بیان داشت: فردی که علم، دانش، معرفت و بصیرت را به جامعه تزریق می‌کند، برای اهداف خداوند گام برداشته و عاقبت وی به سمت ملکوت است.

رمضانی‌پور افزود: مبلغی، شریف‌ترین و خطیرترین شغل است و جامعه به مبلغان نیاز دارد.

وی ابراز داشت: ارشاد و هدایت انسان‌ها از اصول رسالت پیامبران است و روحانیان باید با رعایت شئونات این رسالت را برعهده گرفته و به خوبی انجام دهند.

رمضانی‌پور بیان کرد: دعوت مردم به دین خدا از بهترین واجبات و بزرگ‌ترین طاعات محسوب می‌شود.

وی ماه مبارک رمضان را سرشار از نور و معرفت خواند و ابراز داشت: مبلغان در این ماه باید با شیوه‌ای روان مردم را با قرآن آشنا و با تفسیر قرآن و قرائت به صورت جزءخوانی همراهی کنند تا از معنویات این ماه بیشتر بهره ببرند.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: آشنایی با احادیث و روایات از دیگر کارهایی است که مبلغان در این ماه مبارک می‌توانند برای مردم انجام دهند و مباحث اخلاق و کلام را مطرح کنند.

وی تصریح کرد: گناهان زیادی در جامعه روی می‌دهد که باید با تهذیب نفس و آشنایی جوانان و نوجوانان با عواقب آن گناهان آنها را به سمت خوبی‌ها سوق داد و این مهم باید به بهترین نحو در جامعه ایفا شود.

امام جمعه رفسنجان ایجاد آرامش، نشاط و امید در دل مردم، پرهیز از کوچک شمردن گناهان و مغرور کردن گناهکاران، پرهیز از سخن بدون علم و همچنین پرهیز از بدعت و تحریف و آمیختن حق و باطل و رفع شبهات را از مهم‌ترین وظایف یک مبلغ برای بیان مسائل دینی و شرعی دانست.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان