اعلام نتایج انتخابات مصر به فردا موکول شد

  • شناسه خبر: 7781
اعلام نتایج انتخابات مصر به فردا موکول شد

“خانه خشتی”: کمیته انتخابات مصر اعلام کرد که نتایج انتخابات ریاست جمهوری این کشور ساعت ۳ بعد از ظهر فردا اعلام خواهد شد. به گزارش فارس به نقل از الیوم السابع، فاروق سلطان رئیس کمیته انتخابات ریاست جمهوری در مصر ساعتی پیش اعلام کرد که نتیجه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در مصر فردا یکشنبه […]

خانه » آخرین اخبار » اعلام نتایج انتخابات مصر به فردا موکول شد

“خانه خشتی”: کمیته انتخابات مصر اعلام کرد که نتایج انتخابات ریاست جمهوری این کشور ساعت ۳ بعد از ظهر فردا اعلام خواهد شد.

به گزارش فارس به نقل از الیوم السابع، فاروق سلطان رئیس کمیته انتخابات ریاست جمهوری در مصر ساعتی پیش اعلام کرد که نتیجه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در مصر فردا یکشنبه اعلام خواهد شد.

وی در بیانیه‌ای رسمی که به همین منظور صادر کرد، ادامه داد که نتیجه انتخابات ساعت ۳ بعد از ظهر در مقر هیئت عمومی استعلامات در شهر نصر اعلام می شود.

این در حالی است که پیشتر تلویزیون مصر اعلام کرده بود که نتایج انتخابات این کشور ساعت ۶ به وقت قاهره (۱۹:۳۰ به وقت تهران) اعلام خواهد شد.

مردم در روزهای اخیر با برگزاری تظاهرات در شهرهای مختلف از جمله قاهره، تاکید کرده‌اند که تا اعلام رسمی نتایج از میدان التحریر خارج نشده و تظاهرات ادامه خواهد داشت. آنها در اعتراضات خود به تاخیر در اعلام نتایج انتخابات ابراز نگرانی کردند و آن را مانور تردید برانگیز شورای نظامیان حاکم برای به قدرت رساندن احمد شفیق نامیدند.

از سوی دیگر “شایخ صفات حجازی” نماینده پارلمان منحل شده مصر در گفت‌وگو با شبکه “پرس تی وی” تاکید کرد که تا زمانی که خواست های مردم برآورده نشوند میدان التحریر را ترک نخواهند کرد.

وی گفت: ما تنها در صورتی به خانه‌های خود بازمی‌گردیم و میدان التحریر را ترک خواهیم کرد که پارلمان دوباره بازگشایی شود، شورای نظامی بیانیه متمم قانون را لغو کند و محمد مرسی را رئیس جمهور اعلام کند.

برچسب ها:
اعلام نتایج انتخابات مصر به فردا موکول شد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان