گزارش تصویری؛
شب بیستوپنجم؛ حضور دوباره شهروندان رفسنجان در تجمع میدان شهید سلیمانی
در بیستوپنجمین شب متوالی، شهروندان رفسنجان در میدان شهید سلیمانی گرد هم آمدند و با برگزاری تجمعی شبانه، دیدگاهها و واکنشهای خود را نسبت به تحولات اخیر و حملات صورتگرفته به ایران اعلام کردند.
به گزارش خانه خشتی؛ شب گذشته نیز جمعی از مردم رفسنجان در میدان شهید سلیمانی حضور یافتند و با برگزاری برنامههای تجمعی، نسبت به حمله آمریکا و اسرائیل اعلام انزجار کردند.بنا بر گفتهی برخی شرکتکنندگان، این گردهمایی فرصتی برای ابراز دیدگاههای اجتماعی و ملی نسبت به وضعیت جاری قلمداد شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: