دبیر استارت آپ ویکند پسته رفسنجان مطرح کرد :

هر موفقیتی از ایده های اولیه صورت می گیرد

  • شناسه خبر: 141294
هر موفقیتی از ایده های اولیه صورت می گیرد

دبیر استارت آپ ویکند پسته رفسنجان گفت : توسعه ایده ها مهم است هر موفقیتی از ایده های اولیه صورت می گیرد

خانه » آخرین اخبار » هر موفقیتی از ایده های اولیه صورت می گیرد

به گزارش خانه خشتی ،عصر امروز مراسم اولین استارت آپ ویکند پسته با حضور ایده پردازان این استارت آپ در محل تالار خیام دانشگاه ولی عصر رفسنجان برگزار شد.

حسین کاظمی دبیر استارت آپ ویکند پسته رفسنجان در این مراسم  اظهار داشت: در این جلسه ایده ها مورد بررسی قرار می گیرد ، توسعه ایده ها مهم است و هر موفقیتی از ایده های اولیه صورت می گیرد.
وی بیان داشت :باید از متخصصان و متدها بهره گرفت و این ایده ها به سمت خوبی هدایت شوند تا قابلیت تجاری سازی را داشته باشند.
کاظمی ضمن تشکر از دکتر دهقان و تمام کسانیکه که ما را در این استارت اپ یاری رساندند افزود :از ایده ها و پتانسیل و ظرفیت هایی که برای شکل گیری کسب و کار وجود دارد شگفت زده شدم به عنوان نمونه در پیش رویداد از اسانس عطر پسته رونمایی کردیم که یکی از محصولات این مرکز رشد می باشد که برای اولین بار در تاریخ کشور موفق شده اسانس عطر را به ثبت برساند .
وی عنوان داشت :رونمایی از سامانه هوشمند کشاورزی کشور با حضور مدیران ارشد سازمان هواشناسی و مدیران کل هواشناسی چندین استان و هیات بلندپایه و همچنین اولین سامانه هواشناسی رونمایی شد .
دبیر استارت آپ ویکند پسته با بیان اینکه وفور ایده ها نشان دهنده ظرفیت و پتانسل این شهر می باشد خاطرنشان کرد : ایده ها نشان دهنده ان است که چندین صنایع متعدد می تواند در زمینه پسته شکل بگیرد .
وی تاکید داشت :همیشه از پسته به عنوان یک صنعت ورشکسته یاد می کردند ولی یکی از این پیام هایی که این برنامه داشت این بود که می شود از ایده ها و ظرفیت پسته استفاده کرد و کسب و کار ناشی از این ایده ها باعث رشد و توسعه می شود.
کاظمی با بیان اینکه سه شرکت در دانشگاه فقط در زمینه استفاده از پوست نرم پسته کار می کنند گفت :اسانس عطر ، خوراک دام و تولید کود از جمله فراورده های پوست نرم پسته می باشد فرصتهای فراوانی وجود دارد باید از انها استفاده کرد .
وی ادامه داد :ایده ها را باید در جلسه خروجی اظهار نظر کرد در ان جلسه ایده ها ارزیابی می شود و توسعه می یابند و به سمت تجازی شدن پیش می رود از میان ایده ها سه ایده برتر را مجوز خواهد داد تا از حمایت مادی و معنوی ان مرکز استفاده کنند و در اینده شاهد رونمایی محصولات بعدی ان باشیم.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان