در جلسه کانون مداحان مطرح شد:

برای مداحان ارتباط با قرآن باید جدی باشد

  • شناسه خبر: 97388
برای مداحان ارتباط با قرآن باید جدی باشد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان گفت:برای مداحان ارتباط با قرآن باید ارتباطی جدی باشد و امر مداحی با درک درست از تاریخ وقایع اسلام، با محوریت قرآن معنا پیدا می‌کند.

خانه » آخرین اخبار » برای مداحان ارتباط با قرآن باید جدی باشد

به گزارش خانه خشتی، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی ضمن حضور در جلسه کانون مداحان رفسنجان که به مناسبت آغاز ماه مبار ک رمضان در حسینه مولای متقیان برگزار شد،گفت: هر مداحی که بخواهد اثرگذاری داشته باشد باید به تاریخ و به ادبیات و حتی ادبیات عرب تسلط داشته باشد، برای مداحان ارتباط با قرآن باید جدی باشد.

وی با ذکر حدیث مومن نیازمند توفیق از طرف خداوند است، افزود: اگر کسی می خواهد سخنور، طلبه، هیئت دار موفقی باشد باید همه امور و احکام را به خوبی اجرا کند.
حسینی انس با قرآن را برای مداحان لازم دانست و اظهار داشت:برای مداحان ارتباط با قرآن باید ارتباطی جدی باشد و امر مداحی با درک درست از تاریخ وقایع اسلام، با محوریت قرآن معنا پیدا می‌کند و باید مداحان اطلاعات جامع از وقایع و سرگذشت اسلام داشته باشند یک مداح اهل بیت (س) باید انس با قرآن داشته باشد وتقوای الهی پیشه کند.
وی تصریح کرد: تمام مداحان عضو کانون مداحان باید سطح بندی شوند و همچنین در سامانه طوبی ثبت نام کنند تا مدیریت و برنامه ریزی و ساماندهی آنها بصورت جامع باشد و راحتتر انجام گیرد.
برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان