در دیدار امام جمعه با نماینده شرکت اسپانیایی امرالد مطرح شد:

از سرمایه گذاری در رفسنجان استقبال می کنیم / پسته ایران در دنیا جایگاه بالایی دارد

  • شناسه خبر: 96706
از سرمایه گذاری در رفسنجان استقبال می کنیم / پسته ایران در دنیا جایگاه بالایی دارد

روز گذشته مدیریت شرکت بازرگانی راه ابریشم زمرد مهر رفسنجان به همراه نماینده شرکت اسپانیایی امرالد با حضور در دفتر امام جمعه با وی دیدار کردند.

خانه » آخرین اخبار » از سرمایه گذاری در رفسنجان استقبال می کنیم / پسته ایران در دنیا جایگاه بالایی دارد

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور در این دیدار به سفارش دین مبین اسلام بر امر معاش اشاره کرد و اظهار داشت: دین اسلام با معاش در هم آمیخته است و یکی از ابعاد کمالی انسان همین مسئله است ، معاد و معاش با هم هستند و گاهی فقر فرد را از دین خارج می کند.

وی افزود: بسیاری از جوانان کشور که فارغ التحصیل هستند هرکدام استعداد و توانمندی هایی بالایی دارند و باید به آنها میدان داده شود.

امام جمعه رفسنجان تاکید کرد: ما از یک سرمایه گذار در رفسنجان استقبال می کنیم و هر کاری که در شهرستان انجام شود موجب اشتغال دهها جوان می شود و این بزرگترین سرمایه است.

IMG_0604

رمضانی پور تصریح کرد: هر جوان خلاق دارای توانمندی است که هرکدام چون اعتماد و باور به خودشان دارند میلیاردها دلار می ارزند و اینکه برای آنان وقت گذاشته شود بسیار ارزشمند است.

وی خاطر نشان کرد: با جمع جوان شرکت زمرد آشنا هستم، گروهی از جوانان متدین و پاک دور هم جمع شدند و از هر جهت مورد تایید هستند.

رمضانی بیان داشت: فکر سرمایه گذاری در شهرستان باز است و در صورتی که بر روی  پول حلالی بخواهد سرمایه گذاری شود تمام و کمال حمایت می شود اما اگر به واسطه ی زر و زور و راند و پولشویی باشد هیچ قدمی برداشته نمی شود.

IMG_0587

وی با بیان اینکه کاری به خط خطوط سیاسی نداریم و هرکس برای شهر کاری کند حمایت می کنیم تصریح کرد: نماینده جدید مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی پای کار و اهل قناعت هستند وفرماندار شهرستان نیز مدیر توانایی است و با همدلی که وجود دارد می توان با جدیت و صمیمیت کارهای شهرستان را پیگیری کرد.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: فرزندان ایران خودباور و خوداتکا هستند و بهتر است که جوانان دنبال کار باکیفیت و با صداقت باشند صداقت  می تواند موجب پیش روی کار شود و بهترین سرمایه برای شروع کار است.

مژگان امان پور مشاور بازرگان و مدیر دفتر نمایندگی شرکت زمرد در اسپانیا نیز در این دیدار اظهار داشت: سرزمینم را دوست دارم و به آن مدیونم و باعث افتخار است که در گوشه ای از کشورم سهیم باشم.

IMG_0599

امانپور معرفی بهترین محصولات ایران به دنیا را از اهداف خود برشمرد و گفت: محصول پسته یکی از این محصولات است که در دنیا جایگاه بالایی دارد.

وی افزود: در این راستا با شرکت زمرد در رفسنجان آشنا شدم و امیدوارم بتوانیم این محصول را به بهترین نحو به بازار اروپا عرضه کنیم.

IMG_0612

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان