خواننده جوان رفسنجانی با مولکول به روی صحنه می رود

  • شناسه خبر: 96317
خواننده جوان رفسنجانی با مولکول به روی صحنه می رود

ابوالفضل امیدبخش با انتشار آلیوم جدید خود بنام مولکول در آینده ای نزدیک به روی صحنه خواهد رفت.

خانه » آخرین اخبار » خواننده جوان رفسنجانی با مولکول به روی صحنه می رود

به گزارش خانه خشتی، ابوالفضل امیدبخش خواننده رفسنجانی در مقابل دوربین شبکه آنلاین فعالیت حرفه ای خود را به عنوان مجری و خواننده تیتراژ پایانی برنامه “لابی” از شبکه خاص تی وی با حضور چهره های معروف کشوری شروع کرد.

امیدبخش از سال ۸۷ خوانندگی را بصورت حرفه ای آغاز و در همان سال مدیر برنامه کنسرت حمید عسکری شد و اولین کسی بود که در این سال ترانه اش بنام فرصت با تنظیم مسلم ایران نژاد در سایت های معتبر پخش شد.

وی اولین اجرای خود را نزد محمود شهریاری و از سال ۸۹  با برنامه جشن نظام مهندسی در یزد شروع کرد و همچنین برنامه های مختلفی در شیراز، کرمان، رفسنجان و یزد در کنار شخصیت های معروف و چهره های شاخص از جمله محمود شهریاری، نیما شاهرخ شاهی، بهنوش بختیاری، سامان گوران، داوود منفرد، حبیب بدیری آهنگساز خندوانه و مرجانه گلچین اجرا نمود.

photo_2016-05-19_19-38-36

ابوالفضل امیدبخش از علاقه خود به خوانندگی از زمان آشنایی با حمید عسکری خواننده پاپ کشور یاد کرد و افزود: آشنایی با حمید و تشویق خانواده باعث علاقه من بسوی خوانندگی شد و اولین ترانه بنام فرصت با اشعار زهرا کلاته و محمد کاظمی روی صحنه رفت.

وی ترانه حس خوب با تنظیم حامد اشرفی از جمله کارهایی دانست که صدادار بود و مخاطبان بسیاری داشت و به انتشار آلیوم جدید خود بنام مولکول در آینده ای نزدیک خبر داد.

امید بخش گفت: فضای خوبی برای خوانندگی فراهم شده و فردی که در این زمینه علاقه و استعداد داشته باشد به راحتی می تواند پیشرفت کند.

photo_2016-05-19_19-37-43

این جوان رفسنجانی در برنامه خاص تی وی به همراه نیما شاهرخ شاهی و مهدی صفوی زاده به متفاوت ترین مصاحبه خود پرداخت و در آینده با دیگر هنرمندان کشوری جلوی دوربین خاص تی وی خواهد رفت.

وی در ادامه افزود: برنامه شبکه آنلاین به تهیه کنندگی مجتبی صادقی از بهمن ۹۴ شروع بکار کرد و در این برنامه اینترنتی متفاوت ترین و محبوب ترین گفت و گوها را با چهره های معروف کشور خواهیم داشت.

ابوالفضل امیدبخش در پایان به اجرای جدید خود در استان یزد بنام جشن ستاره ها در کنار مهران غفوریان و علی صادقی خبر داد که به زودی از نمایش خانگی پخش خواهد شد.

گفت وگو: مهناز شریفی

photo_2016-05-19_19-37-18

برچسب ها:
آلبوم مولکول ابوالفضل امیدبخش خواننده رفسنجانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان