پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

اختتامیه اولین جشنواره جوان برتر شهرستان رفسنجان برگزار می شود

به گزارش خانه خشتی، علی غلامرضا پور مشاور فرماندار در امور جوانان و دبیر این جشنواره در تشریح این خبر اظهار داشت: این جشنواره با هدف شناسایی، تجلیل و تشویق جوانان برتر شهرستان رفسنجان و معرفی آنان به جامعه، در ۵ بخش برگزار خواهد شد.

وی بخش های پنج گانه این جشنواره را بخش کارآفرین برتر،پژوهشگر برتر، فعال اجتماعی برتر، هنرمند برتر و ورزشکار برتر ذکر کرد و گفت: طی فراخوانی که از ۲۴ فروردین سال جاری در سطح شهرستان رفسنجان منتشر شد، از جوانان شهرستان رفسنجان دعوت شد تا با ارسال رزومه و سوابق فعالیت خود در جشنواره شرکت کنند و علاوه بر آن با بهره گیری از بانک اطلاعاتی نهادها و ارگان های دولتی رفسنجان نسبت به شناسایی افراد نخبه و برتر در هر بخش تلاش شده است.

غلامرضا پور خاطر نشان کرد: در نهایت در هریک از بخش های جشنواره ۳ جوان برتر بر اساس شاخص های بومی و نیز بر مبنای اولویت های فعالیت در شهرستان رفسنجان، انتخاب خواهد شد.

دبیر جشنواره تجلیل از جوانان برتر رفسنجان پیرامون چگونگی روند انتخاب برگزیدگان هر بخش اذعان داشت: در بخش کارآفرین برتر کمیسیون اشتغال و سرمایه مجمع مشاوران جوان فرمانداری با همکاری اداره کار و امور اجتماعی و نیز همراهی صندوق کارآفرینی امید و در بخش ورزشکار برتر کمیسیون ورزش مجمع با همکاری اداره ورزش و جوانان و نیز در بخش هنرمند برتر کمیسیون فرهنگ و هنر مجمع و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان ضمن تعیین شاخص ها و ملاک های لازم و متناسب با این جشنواره به بررسی سوابق فعالیت افراد و انتخاب افراد برتر می پردازند.

غلامرضاپور اضافه کرد: در بخش فعال اجتماعی برتر نیز کمیسیون اجتماعی مجمع با همکاری دفتر امور اجتماعی فرمانداری و اداره بهزیستی شهرستان و در بخش پژوهشگر برتر، حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه ولیعصر رفسنجان امر انتخاب افراد برتر را به عهده دارند.

وی ابراز امیدواری کرد که برگزاری این جشنواره ضمن تشویق و تجلیل جوانان برتر شهرستان رفسنجان باعث ایجاد انگیزه در نسل جوان بوده و تاثیرات مثبتی در رشد علمی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی جوانان شهرستان داشته باشد.

خروج از نسخه موبایل