عصر امروز؛

اختتامیه اولین جشنواره جوان برتر شهرستان رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 96287
اختتامیه اولین جشنواره جوان برتر شهرستان رفسنجان برگزار می شود

مجمع مشاوران جوان فرمانداری رفسنجان اختتامیه اولین جشنواره جوان برتر شهرستان رفسنجان را عصر امروز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه در محل تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) برگزار می کند.

خانه » آخرین اخبار » اختتامیه اولین جشنواره جوان برتر شهرستان رفسنجان برگزار می شود

به گزارش خانه خشتی، علی غلامرضا پور مشاور فرماندار در امور جوانان و دبیر این جشنواره در تشریح این خبر اظهار داشت: این جشنواره با هدف شناسایی، تجلیل و تشویق جوانان برتر شهرستان رفسنجان و معرفی آنان به جامعه، در ۵ بخش برگزار خواهد شد.

وی بخش های پنج گانه این جشنواره را بخش کارآفرین برتر،پژوهشگر برتر، فعال اجتماعی برتر، هنرمند برتر و ورزشکار برتر ذکر کرد و گفت: طی فراخوانی که از ۲۴ فروردین سال جاری در سطح شهرستان رفسنجان منتشر شد، از جوانان شهرستان رفسنجان دعوت شد تا با ارسال رزومه و سوابق فعالیت خود در جشنواره شرکت کنند و علاوه بر آن با بهره گیری از بانک اطلاعاتی نهادها و ارگان های دولتی رفسنجان نسبت به شناسایی افراد نخبه و برتر در هر بخش تلاش شده است.

غلامرضا پور خاطر نشان کرد: در نهایت در هریک از بخش های جشنواره ۳ جوان برتر بر اساس شاخص های بومی و نیز بر مبنای اولویت های فعالیت در شهرستان رفسنجان، انتخاب خواهد شد.

دبیر جشنواره تجلیل از جوانان برتر رفسنجان پیرامون چگونگی روند انتخاب برگزیدگان هر بخش اذعان داشت: در بخش کارآفرین برتر کمیسیون اشتغال و سرمایه مجمع مشاوران جوان فرمانداری با همکاری اداره کار و امور اجتماعی و نیز همراهی صندوق کارآفرینی امید و در بخش ورزشکار برتر کمیسیون ورزش مجمع با همکاری اداره ورزش و جوانان و نیز در بخش هنرمند برتر کمیسیون فرهنگ و هنر مجمع و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان ضمن تعیین شاخص ها و ملاک های لازم و متناسب با این جشنواره به بررسی سوابق فعالیت افراد و انتخاب افراد برتر می پردازند.

غلامرضاپور اضافه کرد: در بخش فعال اجتماعی برتر نیز کمیسیون اجتماعی مجمع با همکاری دفتر امور اجتماعی فرمانداری و اداره بهزیستی شهرستان و در بخش پژوهشگر برتر، حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه ولیعصر رفسنجان امر انتخاب افراد برتر را به عهده دارند.

وی ابراز امیدواری کرد که برگزاری این جشنواره ضمن تشویق و تجلیل جوانان برتر شهرستان رفسنجان باعث ایجاد انگیزه در نسل جوان بوده و تاثیرات مثبتی در رشد علمی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی جوانان شهرستان داشته باشد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان