پایان رویای مس؛

شکست سنگین مس رفسنجان در تبریز

  • شناسه خبر: 95923
شکست سنگین مس رفسنجان در تبریز

هفته سی و هفتم و ماقبل پایانی رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور با شکست سنگین مس رفسنجان در مقابل ماشین سازی تبریز به پایان رسید.

خانه » آخرین اخبار » شکست سنگین مس رفسنجان در تبریز

به گزارش خانه خشتی، در این دیدار که در ورزشگاه یادگار امام تبریز و در حضور بیست هزار هوادار پرشور ماشین سازی برگزار شد، تبریزی ها موفق شدند با سه گل مهمان خود را شکست دهند.امین قاسمی نژاد در دقیقه ۴۹، سجاد بیرانوند دروازه بان مس رفسنجان(گل به خودی) در دقیقه ۵۰ و یوسف سیدی در دقیقه ۷۵ برای ماشین سازی در این دیدار موفق به گلزنی شدند.همچنین حمید نعمتی در دقیقه ۵۲ یک ضربه پنالتی را برای مس رفسنجان از دست داد.ماشین سازی به لطف این پیروزی ۶۳ امتیازی شد و در یک هفته مانده به پایان رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور به لیگ برتر صعود کرد و مس رفسنجان نیز با این شکست اندک روزنه امید خود را برای صعود از دست داد.

رفسنجانی ها با این نتیجه ۵۵ امتیازی باقی ماندند و جایگاه خود در رتبه ششم جدول را حفظ نمودند.
در دیگر دیدارهای مهم نیز مس کرمان و پیکان تهران در ورزشگاه شهید باهنر و در حضور بیش از سه هزار هوادار کرمانی به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این دیدار با پیروزی دو بر یک تیم مهمان به پایان رسید. سعید دقیقی در دقیقه ۳۸ برای مس و محمدصادق بارانی در دقیقه ۷۱ از روی نقطه پنالتی و محمدحسن رجب زاده در دقیقه ۹۰ برای پیکان در این دیدار موفق به گلزنی شدند. پیکان تهران هفته گذشته به رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرده بود و با پیروزی در این دیدار قهرمان لیگ دسته اول فوتبال کشور شد.کرمانی ها نیز با این شکست و با ۵۵ همان امتیاز سابق در رتبه هفتم جدول باقی ماندند و همانند همنام رفسنجانی خود اندک شانس صعود به لیگ برتر را از دست دادند.در پایان این دیدار نیز اکبر میثاقیان سرمربی مس حاضر به گفتگو با اصحاب رسانه نشد و تماشاگران کرمانی نیز با شکستن تعدادی از صندلی های ورزشگاه و اعتراض به کادرفنی و بازیکنان خواستار کنار رفتن آنها از جمع نارنجی پوشان شدند و در نهایت با حضور نیروی انتظامی از اطراف اتوبوس مسی ها متفرق شدند.
همچنین گل گهر سیرجان دیگر نماینده استان نیز در ورزشگاه صنایع دفاع تهران به مصاف پارسه این شهر رفت و در حالی که نیمه اول را با گل دقیقه ۹ مجید جلالی فر پیروز به رختکن رفته بود، در نیمه دوم و در دقیقه ۶۱ توسط مرتضی رنجبر دروازه خود را باز شده دید و در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. سیرجانی ها به لطف یک امتیاز این دیدار ۴۴ امتیازی شدند و جایگاه خود در رتبه سیزدهم جدول را حفظ نمودند و در یک هفته مانده به پایان رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور خیال خود را از خطر سقوط راحت نمودند و در این رقابتها باقی ماندند.
در هفته سی و هشتم و پایانی این رقابتها، دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه و به طور همزمان از ساعت ۱۷ مس رفسنجان در خانه خود میزبان گیتی پسند اصفهان خواهد بود، مس کرمان نیز در همدان به مصاف پاس این شهر خواهد رفت و همچنین شاگردان مجید نامجومطلق در گل گهر سیرجان نیز در ورزشگاه اختصاصی خود از ماشین سازی تبریز پذیرایی خواهند کرد.

برچسب ها:
شکست مس مس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان