امام جمعه رفسنجان در حضور وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد:

رکود بی سابقه ای در کشور حاکم است

  • شناسه خبر: 95767
رکود بی سابقه ای در کشور حاکم است

امام جمعه ی رفسنجان گفت : هم اکنون رکود بی سابقه ای در کشورمان حاکم است که در استان کرمان و در شهر رفسنجان نیز وجود دارد و ضروریست تا پیام صنعتگران و تولید کنندگان ابلاغ شود تا با تدبیر دولت از رکود بی سابقه خارج شویم.

خانه » آخرین اخبار » رکود بی سابقه ای در کشور حاکم است

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام والمسلمین رمضانی در نشست اعضای شورای اداری، خانواده ی معظم شهدا و ایثار گران، علما و روحانیون، نخبگان و دانشگاهیان، اصناف، صنعتگران، کارافرینان و کشاورزان شهرستان رفسنجان با نماینده ی ویژه ی رئیس جمهور، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، خدمت کردن در دولت اسلامی و نظام اسلامی ثواب دانست و گفت: امروز همه ی خدمتکاران دارای جایگاه عظیمی هستند و خدمت به بندگان را افتخار خود میدانند.

امام جمعه شهرستان رفسنجان در سالن خیام دانشگاه ولی عصر (عج) در حضور وزیر آموزش و پرورش

امام جمعه شهرستان رفسنجان در سالن خیام دانشگاه ولی عصر (عج) در حضور وزیر آموزش و پرورش

وی افزود: آموزش و پرورش خانواده ی بسیار بزررگیست که بیشترین جمعیت کشور را به خود معطوف داشته و بیش از یک میلیون فرهنگی و معلم را که از کمترین وضعیت حقوقی برخوردار و بیشترین زحمات و تلاش را متحمل میشوند،تآمین میکند.

رمضانی پور با بیان اینکه حضور بدون دغدغه ی معلم سرکلاس از دغدغه های رهبر فرزانه ی انقلاب است، تصریح کرد ظرفیت بالای آموزش و پرورش هم در تربیت و هم آموزش ۱۴ میلیون امانت مردم کار سنگینیست و لازم است تا با حمایت خانواده های معظم نسبت به این امر عنایت خاصی داشته باشید.

امام جمعه با بیان اینکه مشکلات و گرفتاری در همه جای کشور وجود دارد،خاطر نشان کرد: هم اکنون رکود بی سابقه ای در کشورمان حاکم است که در استان کرمان و در شهر رفسنجان نیز وجود دارد و ضروریست تا پیام صنعتگران و تولید کنندگان ابلاغ شود تا با تدبیر دولت از رکود بی سابقه خارج شویم.

وی ادامه داد : درست است که تورم کاهش یافته اما با وجود رکود مردم بهره ای را متوجه نمیشوند و چیزی عایدشان نمیشود و امیدواریم تا در راس طرح های آینده خروج از رکود را در کشور شاهد باشیم.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان رکود علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش فانی وزیر آموزش و پرورش
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رفسنجانی

    بابا! رئیس جمهور دو سال قبل گفت ما از رکود عبور کرده ایم، چرا باور نمی کنید؟!!

    دفاع از حق

    از امام جمعه محترم که از حقوق معلمین و فرهنگیان دفاع کردند کمال سپاس را داریم . امیدواریم آقای فانی گوش شنوایی داشته باشند
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان