سارق موتورسیکلت در رفسنجان دستگیر شد

  • شناسه خبر: 95128
سارق موتورسیکلت در رفسنجان دستگیر شد

فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری یک نفر سارق و کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبرداد.

خانه » آخرین اخبار » سارق موتورسیکلت در رفسنجان دستگیر شد

به گزارش خانه خشتی، سرهنگ نصرالله عباسی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان،با برگزاری کمیسیون پیشگیری از سرقت، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارکنان انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد:در پی اعلام خبری به مأموران یگان امداد شهرستان مبنی بر اینکه شخصی در داخل منزلش اقدام به اوراق موتورسیکلت های سرقتی می کند، مأموران ضمن بررسی صحت خبرو پس از اطمینان کامل از موضوع با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه با رعایت شئونات اسلامی وحقوق شهروندی وارد منزل مذکور شدند.

عباسی افزود: مأموران در بازرسی ازمنزل متهم یک دستگاه موتورسیکلت در حال اوراق را کشف که پس ازاستعلام ازسیستم آگاهی مشخص شد موتورسیکلت از استان خراسان جنوبی سرقت شده است که نهایتاًسارق موتورسیکلت دستگیر و با انتقال وی به مقر پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت و طی آن به جرم خود مبنی بر سرقت موتورسیکلت معترف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در پایان به شهروندان توصیه کرد: از پارک کردن موتورسیکلت خود در جاهای خلوت اجتناب کرده و هرگز وسیله نقلیه خود را بدون وسایل باز دارنده (قفل، زنجیر و …) رها نکنند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رضایی

    سلام تو را به خدا آزادش تکنید بگذارید عمرش را در زندان بگذاراند تا آدم شود. پارسال دوتا گونی پسته از ما دزدیدند البته این نبود نامرد دیگری بود الهی روز خوش نبینید.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان