خانه خشتی گزارش می دهد:

آیین زنگ سپاس در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 95062
آیین زنگ سپاس در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

آیین نواختن زنگ سپاس صبح امروز با حضور مسئولین در مدرسه آیت الله سعیدی رفسنجان برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » آیین زنگ سپاس در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی، این آیین برای اولین در تمامی مدارس سراسر شهرستان رفسنجان به منظور گرامیداشت مقام ومنزلت معلمان دلسوز برگزار گردیده است.

این مراسم در مدرسه دخترانه هیات امنایی آیت الله سعیدی با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس شورای شهر، مسئول سازمان تبلیغات اسلامی ، رئیس آموزش و پرورش و جمعی از دیگر مسئولین همراه بود.

rafsanjan-khanehkheshti (10)

ملانوری فرماندار ضمن عرض تبریک به مناسب ایام گرامیداشت مقام معلم زدودن جهل و نادانی از زندگی بشر را به عنوان نقش یک معلم برشمرد و اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به فهمیدن و به روز بودن داریم و معلمان در این امر نقش به سزایی را ایفا می کنند.

وی خاطر نشان کرد: رفسنجان معلمان و اساتید گرانقدر و عالمی دارد و امروز نخبگان بزرگی در کشور هستند که در آموزشگاهها و مدارس این شهر تحصیل کردند و باعث افتخار کشور هستند.

rafsanjan-khanehkheshti (7)

ملانوری با بیان اینکه دانش آموزان باید قدر امنیت و آرامشی را که در آن درس می آموزند بدانند تصریح کرد: باید تلاش کنید تا نخبگان عالم باشید تا نام ایرانی در دنیا بدرخشد و همیشه تاثیر گذار باشید.

وی افزود: اگر امروز در جامعه آسیب اجتماعی ، مشکلات اقتصادی و معیشتی و فرهنگی وجود دارد شما دانش آموزان باید با فکر کارآفرینی، اقتصاد محوری و کاهش آسیب ها و رشد فرهنگ تحصیل کنید.

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه نیز تربیت را در کنار آموزش از وظایف معلمین برشمرد و گفت: اساتید دانشگاهها و حوزه های علمیه هم باید اینگونه عمل کنند و در اینصورت دیگر ناسره در جامعه وجود نخواهد داشت.

rafsanjan-khanehkheshti (12)

وی افزود: اگر آموزش صرف نباشد و همراه آن تربیت در آموزشگاهها صورت گیرد یک اتفاق مهم خواهد افتاد و در کاری که معلمان انجام می دهند برکت ایجاد می شود.

رمضانی پور با بیان اینکه مسائل تربیتی جدای از مسائل سیاسی هستند خاطر نشان کرد: جای سیاست در کلاس درس نیست البته در جای خودش یک دانش آموز و دانشجو هم باید بصیرت داشته باشد اما سیاسی بازی خلاف است و نباید به بدنه آموزشی رسوخ پیدا کند.

امام جمعه رفسنجان در بخش پایانی سخنان خود به مسئله کمبود آب در شهرستان اشاره کرد و گفت: مصرف آب باید بهینه و به جا صورت گیرد که متاسفانه برخی کشاورزان ما باورندارند که در بحران آب قرار داریم و باید بصورت مکانیزه آبیاری کنند.

rafsanjan-khanehkheshti (1)

وی با بیان اینکه معلمین برای فرزندان و سرمایه های آینده کشور موثر تر از والدین هستند تصریح کرد: نیاز است که آموزش های لازم در این خصوص داده شود و شهرستان با کمبود جدی باران و آب روبه روست.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: بحث آب در سامانه معلمین گذاشته شود تا در این راستا صرفه جویی خوبی در بحث آب داشته باشیم.

rafsanjan-khanehkheshti (13)

گفتنی است اجرای گروه سرود دختران مدرسه آیت الله سعید، قرائت دکلمه و تقدیر از فرزند آیت الله سعیدی مادر شهیدان غروی از دیگر برنامه های این آیین بود.

همچنین از سوی مسئولین حاضر از معلمین حاضر در این جلسه با اهدای یک شاخه گل تقدیر بعمل آمد.

rafsanjan-khanehkheshti (2) rafsanjan-khanehkheshti (3) rafsanjan-khanehkheshti (4) rafsanjan-khanehkheshti (8) rafsanjan-khanehkheshti (11) rafsanjan-khanehkheshti (14) rafsanjan-khanehkheshti (15) rafsanjan-khanehkheshti (16) rafsanjan-khanehkheshti (17)

گزارش:مریم مرادی

برچسب ها:
روز معلم زنگ سپاس معلم مقام معیم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان