پیام نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار به مناسبت روز کارگر

  • شناسه خبر: 95003
پیام نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار به مناسبت روز کارگر

احمد انارکی محمدی نماینده منتحب مردم رفسنجان و انار در پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر، این روز را به کلیه کارگران تبریک گفت.

خانه » آخرین اخبار » پیام نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار به مناسبت روز کارگر

به گزارش خانه خشتی، احمد انارکی محمدی نماینده منتحب مردم رفسنجان و انار در پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر، گردش چرخ صنعت و تولید و اقتصاد کشور را به همت کارگران دانست؛ متن پیام نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار در ادامه آمده است:

«ایران به عرق جبین شما و زخم دستتان سربلند است و من بوسه می زنم بر آن دستان و تعظیم می کنم در برابر پشتکار و غرور و انسانیت شما ، باید به همه ثابت کنیم که چرخ صنعت و تولید و حتی اقتصاد کشور با همت شما می چرخد و حقتان آسایش و آرامش بیشتر است. باشد که با سعی برای خدمت در این مسئولیتی که بر عهده من گذاشته اید ، حق این همه زحمات شما را جبران نمایم ،تا شهری آباد برای زندگی بهتر،  شما در کنار خانواده عزیزتان داشته باشیم. روزتان مبارک»

روزکارگر_نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار (۱)

نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار هم چنین در پیامی جداگانه روز کارگر را به کارگران مجتمع مس سرچشمه تبریک گفت: «گردانندگان چرخ تولیدِ یکی از بزرگترین کارخانجات مس جهان و زحمت کشان یکی از سخت ترین مشاغل ، که از جان و تن خود مایه   می گذارید ، مشقّت های کار شما را می دانم و درک می کنم . امیدوارم در کنار همه ی شما بتوانیم ، ضمن سرافرازی میهن بزرگمان ، از این پس برای پیشرفت شهرمان هم تلاش کنیم ، تا شما بزرگواران در کنار خستگی های ناشی از کار ، در شهری در خور همتتان ، با امکانات تفریحی و رفاهی مناسب با خانواده عزیزتان زندگی نمایید. روزتان مبارک»

روزکارگر_نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار (۲)

برچسب ها:
روز کارگر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان