ثابتی پور در برنامه عصر ورزش؛

فقط به عنوان ناظر در کنار تیم لاستیک بارز بودیم

  • شناسه خبر: 94355
فقط به عنوان ناظر در کنار تیم لاستیک بارز بودیم

علی اکبر ثابتی پور که در برنامه تلویزیونی عصر ورزش سیمای مرکز کرمان حضور پیدا کرده بود، از نقش نظارتی هیات والیبال در کنار تیم لاستیک بارز خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » فقط به عنوان ناظر در کنار تیم لاستیک بارز بودیم

به گزارش “خانه خشتی” رییس هیات والیبال استان کرمان با بیان اینکه باشگاه لاستیک بارز به طور رسمی از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز نموده است افزود: تمام اختیارات بر عهده باشگاه بوده و هیات تنها نظارت داشته است. وی با بیان اینکه باشگاه لاستیک بارز خود دارای هیئت رییسه بوده است خاطرنشان کرد: هیات والیبال هیچ نقشی در عقد قرارداد، جذب بازیکن و مربی و حتی مسائل مالی این باشگاه نداشته است.
ثابتی پور در رابطه با انتخاب محمد امیری به عنوان سرمربی لاستیک بارز نیز با بیان اینکه رزومه چندین مربی در اختیار مدیرعامل باشگاه قرار گرفته است و خود باشگاه آقای امیری را انتخاب نموده است افزود: هدف این بود که تیم با بازیکنان و سرمربی بومی در مسابقات حاضر شود که این مهم نیز حاصل شد.
رییس هیات والیبال استان کرمان با اشاره به اینکه از نتایج تیم لاستیک بارز در رقایتهای لیگ دسته اول والیبال کشور راضی بوده است افزود: با توجه به هزینه ای که توسط تیم انجام شده است می توان گفت عملکرد این تیم راضی کننده بوده است.
وی در رابطه با حواشی انجام شده در دیدار لاستیک بارز و مهرپارس شیراز در کرمان با تاکید بر اینکه داوری آن دیدار ضعف های بسیاری داشته است خاطرنشان کرد: به دلیل ارائه مستندات باشگاه شیرازی کمیته انضباطی کرمان را جریمه و سه بر صفر بازنده نموده است و اعتراض هیات و باشگاه نیز راه به جایی نبرده است.
ثابتی پور همچنین در رابطه با توبیخ شدن هیات والیبال کرمان توسط کمیته انضباطی فدراسیون والیبال اظهار بی اطلاعی کرد.وی همچنین در رابطه با عدم حضور دبیر هیات والیبال استان در هیات خاطرنشان کرد: دبیر هیات آقای ودیعتی بوده است اما به دلیل مسائلی در حال حاضر در هیات حضور ندارد و در حال حاضر وی به عنوان مشاور در کنار ماست و فعلا آقای خضری کارهای مربوط به دبیر هیات را انجام می دهد.
رییس هیات والیبال استان کرمان در رابطه با انتقادات مطرح شده از وی مبنی بر عدم توجه به کیفیت و توجه به آمار و ارقام افزود: با توجه به تعدد کمیته هایی که در هیات فعال هستند بسیاری از افراد مرتبط با والیبال اعتقاد به مشورت پذیری وی دارند و وی تمام تلاش خود را کرده است که از تمامی افراد در والیبال استفاده نماید.
علی اکبر ثابتی پور در رابطه با صحبتهای مطرح شده در خصوص عدم تعامل لازم میان هیات والیبال استان و شهرستان سیرجان نیز با اشاره به اینکه هیچ گونه اختلافی میان این دو هیات وجود ندارد افزود: آکادمی های باشگاه گل گهر در زمان مدیریت آقای رادفر در کرمان فعال بودند که در پی تغییر مدیریت این باشگاه، آکادمی ها آن نیز در کرمان تعطیل گردیده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک به ۵۰ آکادمی در کرمان فعال شده است افزود: ایجاد ۷۰ شغل و تحت پوشش قرار دادن ۱۵۰۰ دانش آموز در طرح توسعه و انتخاب ۱۵ نفر از آنها برای تیم های ملی کار بزرگ طرح توسعه استعدادیابی برای والیبال بوده است.
وی همچنین از پرداخت حق الزحمه مربیان آکادمی های ها طرح توسعه خبر داد و در رابطه با صدور مجوز فدراسییون والیبال برای تاسیس آکادمی به نام وی و شبهه برانگیز بودن آن نیز افزود: این مجوز را برای والیبال استان بوده است و هیچ هزینه ای از افراد برای آن دریافت نمی شود.
رییس هیات والیبال استان همچنین در رابطه با حواشی ایجاده شده در تیم های نوجوانان و جوانان والیبال لاستیک بارز افزود: یک سری اتفاقات بین مربی و بازیکن به دلیل تجویز خودسرانه دارو به بازیکن توسط مربی رخ داد که باعث ایجاد مشکلاتی برای بازیکن شد که در نهایت با مربی متخلف از سوی هیات برخوردشد و همچنین با جضور والدین بازیکن و دلجویی از آنان این قضیه ختم به خیر و خاتمه یافت.
وی همچنین در رابطه با انتخاب جابر مرادی به عنوان سرپرست تیم های کرمان خاطرنشان کرد: وی یکی از مربیان جوان استان حتی از سالهای گذشته بوده است و ایشان در لاستیک بارز تنها کمک سرپرست بوده است.
پخش گزارشی از مسابقات زیبایی اسب در کرمان، ذره بین، وقت اضافه، خلاصه دیدار تیم های فوتبال مس رفسنجان و نفت مسجدسلیمان و نیم نگاه که اختصاص به عملکرد هیات والیبال استان کرمان داشت به همراه ارتباط تلفنی با احمد سرمت داور بین المللی والیبال و محمدرضا شریف پور رییس هیات والیبال شهرستان سیرجان از دیگر آیتم های برنامه این هفته عصر ورزش بودند. سوال پیامکی این برنامه نیز در رابطه با عملکرد والیبال استان در سال ۹۴ بود که در پایان ۵۱ درصد از آن راضی و ۴۹ درصد ناراضی بودند.

برچسب ها:
عصر ورزش
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان