فرمانده آمادگاه ناوگان جنوب نداجا در گفت و گو با خانه خشتی مطرح کرد:

نیروهای مسلح آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی به دستور فرمانده کل قوا هستند

  • شناسه خبر: 94073
نیروهای مسلح آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی به دستور فرمانده کل قوا هستند

فرمانده آمادگاه ناوگان جنوب نداجا گفت: نیروهای مسلح کشور چه در سپاه و بسیج و چه در ارتش آماده هستند تا هرگونه تهدیدی را به دستور رهبر فرزانه انقلاب پاسخ محکم دهند.

خانه » آخرین اخبار » نیروهای مسلح آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی به دستور فرمانده کل قوا هستند

ناخدا یکم کمیسر دریایی شهرام منصوری مقدم در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خانه خشتی با بیان اینکه هیچ تهدیدی نمی تواند کشور را به خطر بیاندازد تصریح کرد: نیروهای مسلح کشور چه در سپاه و بسیج و چه در ارتش در همه ابعاد آماده هستند تا هرگونه تهدیدی را به دستور رهبر فرزانه انقلاب پاسخ محکم بدهند.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون در خلیج عدن و در شمال اقیانوس هند امنیت کشتی های نفت کش و تجاری و همچنین لژهایی که در این مسیر صیادی می کنند توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تامین می شود و اینها از خط مشی است که از ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ و انجام می شود.

منصوری مقدم حفاظت از منابع و منافع کشور در مرزهای داخلی و حتی خارج از مرزهای کشور را یکی از ماموریت های نیروی دریایی برشمرد و گفت: این وظیفه با اعزام گروه های مختلفی در قالب ناوگروه های سطحی و زیر سطحی صورت میگیرد.

وی افزود: نیروی دریایی همانند سایر نیروهای ارتش سرافراز و مقتدر جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر در بهترین وضعیت آمادگی قرار دارد.

منصوری مقدم خاطر نشان کرد: ما هم اکنون به نقطه خودکفایی رسیدیم و ساخت اژدر و زیردریایی الغدیر، تعمیر اساسی زیر دریایی های فوق سنگین و قطعه سازی تجهیزات زیر دریایی به دست جوانان برومند نیروی دریایی کشورمان صورت میگیرد.

برچسب ها:
ارتش فرمانده آمادگاه ناوگان جنوب نداجا نیروهای مسلح
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان