فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان انار خبر داد:

پرداخت بیش ازدو و نیم میلیارد ریال به طرح های اقتصاد مقاومتی در انار

  • شناسه خبر: 93804
پرداخت بیش ازدو و نیم میلیارد ریال به طرح های اقتصاد مقاومتی در انار

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان انار گفت: سال گذشته ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبارات از سوی این نهاد به طرح های اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی در این شهرستان پرداخت شد.

خانه » آخرین اخبار » پرداخت بیش ازدو و نیم میلیارد ریال به طرح های اقتصاد مقاومتی در انار

به گزارش خانه خشتی سرهنگ احمد مرادی زاده اظهار داشت: سال گذشته یکصد پرونده تشکیل شد اما تنها به سی نفر از متقاضیان مبلغ دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در راستای طرح های اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی تعلق گرفت.

وی تصریح کرد: این افراد طرح هایی نظیر پرورش زنبور عسل، قارچ، بوقلمون، مرغ بومی، بلدرچین، شترمرغ، دام سبک، شتر، کاشت گیاهان دارویی، قالبافی، ایجاد گلخانه و … را با دریافت تسهیلات با سود ۴ و ۱۶ درصد اجرا کردند.

مرادی زاده بانک عامل را بانک مهر اقتصاد عنوان و اظهار کرد: اعتبارات از محل بسیج و سپاه تأمین شده و در اختیار متقاضیان قرار داده شد که متقاضیان بنا به طرح مورد نظر مبلغ ۴۰، ۷۰، ۱۵۰، ۲۰۰ و ۲۵۰ میلیون ریال را دریافت نمودند.

وی خاطرنشان کرد: تولید محصولات فراوری شده پسته، قالی بافی و تولید محصولات لبنی سه قطب صنایع تبدیلی شهرستان انار هستند که در این رابطه در سال جدید تسهیلات اقتصاد مقاومتی به متقاضیان ارائه خواهد شد تا علاوه بر قطبی شدن مشاغل از پراکندگی نیز جلوگیری شود.

سرهنگ مرادی زاده گفت: برای دریافت تسهیلات اقتصاد مقاومتی به شرایط خاصی نیاز نیست و متقاضیان می توانند طرح مورد نظر خود را ارائه کنند و با نظارت ناحیه مقاومت بسیج سپاه و جهاد کشاورزی اعتبارات به انها پرداخت می شود ضمن اینکه در سال جدید نحوه و میزان واگذاری اعتبارات تسهیلات متعاقبا اعلام خواهد شد.

برچسب ها:
طرح های اقتصادمقاومتی وام
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان