در هفته سی و سوم لیگ دسته اول؛

پیروزی ارزشمند مس رفسنجان در بوشهر

  • شناسه خبر: 93800
پیروزی ارزشمند مس رفسنجان در بوشهر

هفته سی و سوم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور با پیروزی ارزشمند مس رفسنجان در مقابل ایران جوان بوشهر به پایان رسید.

خانه » آخرین اخبار » پیروزی ارزشمند مس رفسنجان در بوشهر

به گزارش خانه خشتی، در این دیدار که در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شد، مس رفسنجان موفق شد با گلهای غلامحسین موجی در دقیقه ۴ و بهرام رشیدفرخی در دقیقه ۶۶ در مقابل تک گل سلمان بحرانی در دقیقه ۸۶ میزبان خود ایران جوان را شکست دهد. رفسنجانی ها با کسب این سه امتیاز ارزشمند ۵۰ امتیازی شدند و علاوه بر حفظ جایگاه خود در رتبه ششم جدول، در فاصله سه امتیازی تیم سوم هم قرار گرفتند.
در دیگر دیدارهای مهم نیز مس کرمان و فولاد یزد در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک کرمانی ها به پایان رسید.سعید دقیقی در دقیقه ۵۰ و فرزاد حسین خانی در دقیقه ۶۰ برای مس و رضا نبی زاده در دقیقه ۲۰ برای فولاد در این دیدار موفق به گلزنی شدند. کرمانی ها با این سه امتیاز ۵۳ امتیازی شدند و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به خونه به خونه بابل به رتبه سوم جدول صعود کردند.
همچنین گل گهر سیرجان دیگر نماینده استان نیز در ورزشگاه حافظیه شیراز مقابل فجرسپاسی به تساوی یک بر یک دست یافت.مهرداد عبدی در دقیقه ۴۶ برای گل گهر و احمد حسن زاده در دقیقه ۶۹ برای فجر در این دیدار موفق به گلزنی شدند.سیرجانی به لطف این یک امتیاز خارج از خانه ۴۰ امتیازی شدند و جایگاه خود در رتبه دوازدهم جدول را حفظ نمودند.
در هفته سی و چهارم این رقابتها دوشنبه ۳۰ فروردین ماه و از ساعت ۱۶:۳۰ مس رفسنجان در خانه خود به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد رفت و گل گهر سیرجان نیز از ایران جوان بوشهر پذیرایی خواهد کرد.همچنین از ساعت ۱۶:۴۵ نیز مس کرمان در اراک به مصاف آلومینیوم این شهر خواهد رفت.

برچسب ها:
مس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان