حسینی پور خبر داد:

اسکان ۸۴۰ نفر در مدارس رفسنجان

  • شناسه خبر: 92796
اسکان ۸۴۰ نفر در مدارس رفسنجان

رییس اداره آموزش و پرورش رفسنجان از اسکان ۸۴۰ نفر از مسافران نوروزی در کلاس های مدارس شهرستان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » اسکان ۸۴۰ نفر در مدارس رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی“، سیدکاظم حسینی‌پور رئیس آموزش‌ و پرورش رفسنجان گفت: در ابتدا ۱۱۳ کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده بود که این میزان به ۱۳۰ کلاس افزایش یافت.

وی ادامه داد: یک مدرسه در کبوترخان، یک مدرسه در داوران و یک مدرسه در شهر سرچشمه به مدارس ستاد اسکان افزوده شده و تا ساعت ۲۳ شب گذشته ۱۱۲ کلاس پر شده است و حدود ۸۴۰ مسافر در کلاس‌ها اسکان یافتند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان با بیان اینکه این کلاس‌ها با بهترین امکانات در اختیار مسافران قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: طبق نظرسنجی‌هایی که از مسافران انجام شده بالای ۹۹ درصد از محل اقامت خود رضایت داشتند.

منبع: فارس

 

برچسب ها:
آموزش و پرورش اسکان خانه خشتی رفسنجان مدارس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    دست سیدکاظم حسینی پور بوسیدن دارد. معلمی که با بچه ها رفیق بود نه کسی را کتک زد و نه کسی را ترساند با دوستی با بچه ها مدارا میکرد ای کاش دوباره دهه ۶۰ میشد و پای درس ادبیاتش در مدرسه اسماعیل آباد گوش میدادیم خداوند روح شیخ محمد مقصودی را شاد نماید که معلم عربی بودند دوشنبه ها عربی داشتیم آن موقع عصرها میباستی مدرسه برویم چقدر اینها باهم رفیق بودند.و شوخی میکردند. افسوس که گذشت

    فاطمه

    خداوند ایشان را حفظ نماید و در این ایام روح برادر بزرگوارشان آسید علی آقا را از مراسم معنوی و جلسات قرآنی فیض دهد.. ایشان بهترین معلم من در دبیرستان فرخنده یزرانی اسماعیل آباد بود. جا دارد از ایشان و آقای ابراهیمی و آقای میرزایی تشکر کنم.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان