اولین گردهمایی بزرگ رزمندگان گردان ۴۱۸ رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 9239
اولین گردهمایی بزرگ رزمندگان گردان ۴۱۸ رفسنجان برگزار شد

اولین گردهمایی گردان ۴۱۸ ابوالفضل العباس لشکر ۴۱ ثارالله رفسنجان، در سالگرد شهادت سردارحاج مجید زینلی برگزار  شد. به گزارش “خانه خشتی” به نقل از خشاب: در سالگرد شهادت آخرین فرمانده گردان ۴۱۸ شهید حاج مجید زینلی، گردهمایی رزمندگان این گردان روز پنجشنبه در تالار علقمه رفسنجان برگزار شد. در این آئین، سردار حسین محمودی […]

خانه » آخرین اخبار » اولین گردهمایی بزرگ رزمندگان گردان ۴۱۸ رفسنجان برگزار شد

اولین گردهمایی گردان ۴۱۸ ابوالفضل العباس لشکر ۴۱ ثارالله رفسنجان، در سالگرد شهادت سردارحاج مجید زینلی برگزار  شد.
به گزارش “خانه خشتی” به نقل از خشاب: در سالگرد شهادت آخرین فرمانده گردان ۴۱۸ شهید حاج مجید زینلی، گردهمایی رزمندگان این گردان روز پنجشنبه در تالار علقمه رفسنجان برگزار شد.
در این آئین، سردار حسین محمودی اولین فرمانده ی گردان ۴۱۸ ابوالفضل العباس رفسنجان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدا، گفت: جامعه و نظام اسلامی به خون شهدا مدیون است و عزت و جایگاه رفیع و ارزشمند نظام اسلامی، حاصل خون شهدا و ایثار و فداکاری رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس است.
وی خاطر نشان کرد: درایت و هوشمندی حضرت امام در خصوص تشکیل بسیج و سپاه پاسداران توطئه های بسیاری را که از جانب دشمنان انقلاب اسلامی رقم خورده بود، خنثی کرد.
سردار محمودی افزود: زمانی که امریکا، صدام را برای حمله به ایران آماده می کرد، تنها به ارتش جمهوری اسلامی فکر می کرد و از نقش بسیج، سپاه پاسداران و روحانیت در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی غافل بود.
وی رهبری داهیانه ی امام(ره)، همدلی نیروهای مسلح، حضور روحانیت در صحنه و نقش موثر مردم را در شکست دشمن مورد تاکید قرار داد و گفت: امروز هم سیاست های استکبار و صهیونیسم در منطقه ی خاورمیانه با شکست مواجه شده است.
سردار محمودی اضافه کرد: بیداری اسلامی در خاورمیانه ریشه در انقلاب اسلامی ایران دارد و امروز شاهد سرنگونی حکام سرسپرده ی استکبار در کشورهای منطقه هستیم.
در ادامه، محمد رضا پور ابراهیمی نماینده ی مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و از هم رزمان شهدای دفاع مقدس، به بیان خصوصیات و توانمندی های رزمندگان و ابتکار عمل آن ها در آن شرایط سخت پرداخت و گفت: امروز نیز اکثریت مجلس نهم را یادگاران دوران دفاع مقدس، ایثارگران و رزمندگان تشکیل می دهند.
وی افزود: در راستای ادای دین به خون شهدا و پاسداشت ایثارگری های رزمندگان، آمادگی داریم طرح های اقتصادی پیشنهادی این عزیران  را در مجلس مورد بررسی و حمایت قرار دهیم.
سردار حسین فتاحی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم، به بیان خاطراتی از دوست و هم رزم خود شهید حاج مجید زینلی پرداخت.
در خاتمه نشان برتر ایثار که توسط یادگاران گردان ۴۱۸ ابوالفضل العباس تهیه شده بود، رونمایی و به ده نفر از پدران بزرگوار دو شهید تقدیم گردید.
همچنین مقرر گردید به کلیه ی رزمندگان این گردان نشان برتر ایثار اهدا شود.

برچسب ها:
گردهمایی،گردان 418،رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • عبدالرضا زاهدی

    با سلام از نیروهای گردان 418بودم اگر گرد همایی برگزار شد خواهشا از تمام نیروهای موجود دعوت بعمل آید
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان