رویای از دست رفته؛

حصار شهر رفسنجان تنها پناه پیرمرد بی خانمان + عکس

  • شناسه خبر: 91999
حصار شهر رفسنجان تنها پناه پیرمرد بی خانمان + عکس

در اولین کوچه خیابان عدالت، پیرمردی اهل رفسنجان در جوار حصار شهر پناه گرفته و نیازمند توجه و یاری مسئولین و شهروندان است.

خانه » آخرین اخبار » حصار شهر رفسنجان تنها پناه پیرمرد بی خانمان + عکس

به گزارش شهروند خبرنگار “خانه خشتی“، در اولین کوچه خیابان عدالت پیرمردی اهل رفسنجان در جوار حصار شهر پناه گرفته و زندگی می کند.

وی که لباس های مندرس بر تن داشته و در بساطش آذوقه ای برای ادامه حیات دیده نمی شود، تنها و بی خانمان روزهای سرد زمستان را در ناامیدی کامل تا شب سپری می کند و کوچه بنفشه ۹ خیابان عدالت تمام سهم او از جامعه ای ست که برایش بی عدالتی مطلق به ارمغان آورده است.
شهروند خبرنگار “خانه خشتی“، پس از رویت این صحنه دلخراش با خانه سالمندان صحبت می کند ولی آن ها در پاسخ اظهار می کنند که فقط پذیرش زن دارند و به وی پیشنهاد می دهند به اداره بهزیستی مراجعه کند؛ در مراجعه آن ها به بهزیستی یکی از کارمندان با درخواست مبلغ ۷۰۰ هزار تومان به صورت ماهیانه به شهروند خبرنگار “خانه خشتی“، قول سرپناهی پیرمرد را می دهد و آن ها را دست خالی راهی بازگشت به خانه اول می کند.

محسن افروز/ احمدیان

photo_2016-03-11_09-48-05

شاید شما که در حال مطالعه این گزارش هستید، بارها از کنار او عبور کرده و یا نیم نگاهی به وضعیت اسفناک او انداخته باشید؛ اما شرط انسانیت، مروت و مردانگی ایجاب می کند چشم بر واقعیت نپوشانیم و این اتفاق را جدی بگیریم.

جمعی از شهروندان قصد یاری به این پیرمرد کهنسال را دارند و قصد دارند در روزهای پایانی سال یاریگر بی پناهی او باشند؛ علاقمندان برای شرکت در این مشارکت خداپسندانه با شماره ۰۹۱۳۱۹۱۴۵۵۱ تماس بگیرند.

برچسب ها:
حصار شهر رفسنجان خانه خشتی رفسنجان عدالت فقر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان