تاکید سید حسن نصرالله بر ائتلاف با میشل عون

  • شناسه خبر: 9139
تاکید سید حسن نصرالله بر ائتلاف با میشل عون

خانه خشتی: روزنامه الاخبار نوشت که دبیرکل حزب الله لبنان در نشست‌های داخلی حزب بر ضرورت ادامه ائتلاف با جریان آزاد ملی و جنبش امل تاکید کرده است. خانه خشتی به نقل از فارس، روزنامه الاخبار لبنان نوشت که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در جریان نشست‌هایی که با اعضای سازماندهی کننده این […]

خانه » آخرین اخبار » تاکید سید حسن نصرالله بر ائتلاف با میشل عون

خانه خشتی: روزنامه الاخبار نوشت که دبیرکل حزب الله لبنان در نشست‌های داخلی حزب بر ضرورت ادامه ائتلاف با جریان آزاد ملی و جنبش امل تاکید کرده است.

خانه خشتی به نقل از فارس، روزنامه الاخبار لبنان نوشت که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در جریان نشست‌هایی که با اعضای سازماندهی کننده این حزب در مورد اوضاع و تحولات کنونی لبنان داشته است، تاکید کرده که حزب الله به دنبال حل مشکلات کنونی است.

وی در این نشست‌ها ابراز داشته که ائتلاف بین حزب الله و میشل عون رئیس جریان آزاد ملی لبنان یک ائتلاف ثابت است و نمی‌توان آن را از هم پاشید.

نصرالهل به موضع دو طرف در قبال مناسبات فیمابین در شش سال گذشته اشاره کرده و نقش و مواضع عون در این روند را ستوده است، وی با تاکید بر ضرورت حل اختلافات کنونی و توسعه مناسبات به سطوح بالاتر تاکید کرده که ائتلاف بین حزب الله و جنبش امل نیز ثابت است و باید آن را حفظ کرد، او بر ایجاد راه حل هایی برای از بین بردن اختلافات میان امل و جریان آزاد ملی لبنان تاکید کرده است.

الاخبار همچنین می‌افزاید که تلاش‌ها برای حل این مشکلات متوقف نشده، البته حزب الله نمی‌خواهد کسی از هم پیمانان به صورت میانجی به حل این مشکلات بپردازد و به همین علت دیدارهایی را میان دو طرف برگزار کرده است و این تماس ها همچنان ادامه دارد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان