در گفت و گو با خانه خشتی مطرح شد

گلایه دبیر جشنواره عمار از خلف وعده مسئولین به جانبازی که کارت ملی نداشت

  • شناسه خبر: 88618
گلایه دبیر جشنواره عمار از خلف وعده مسئولین به جانبازی که کارت ملی نداشت

رمضانی از عملی نشدن وعده های مسئولین به جانباز هندی الاصل رفسنجانی که دو سال قبل سوژه مستند «ملی بدون کارت» شده بود، گلایه کرد.

خانه » آخرین اخبار » گلایه دبیر جشنواره عمار از خلف وعده مسئولین به جانبازی که کارت ملی نداشت

حسین رمضانی دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، با گلایه از عملی نشدن وعده های مسئولین به جانباز هندی الاصل رفسنجانی که دو سال قبل سوژه مستند «ملی بدون کارت» شده بود، گفت: دو سال قبل از آقای امیر سینک (محمد حیدری) جانباز هندی الاصل به همراه خانواده و کارگردان مستند «ملی بدون کارت» جناب آقای شعبانی برای حضور در مراسم اختتامیه جشنواره عمار در رفسنجان دعوت کردیم و این مراسم از بعضی شبکه های سیما نیز پخش شد؛ بعضی از مسئولین و مردم قول دادند که در کنار رفع مشکلات مادی وی، مشکل کارت ملی این جانباز نیز حل شود.

وی با بیان اینکه خانواده آقای حیدری از رفسنجان به کرمان مهاجرت کرده اند، افزود: در آخرین تماسی که با خانواده آقای حیدری داشتم متوجه شدم نه تنها به هیچ کدام از وعده های داده شده در اختتامیه جشنواره عمل نشده است، بلکه حقوق و بیمه دریافتی ایشان از بنیاد شهید هر سه چهار ماه یک بار به خاطر نداشتن کارت ملی قطع می شود.

رمضانی ادامه داد: در آیین اختتامیه توسط مسئولین و مردم قول چندین سفر زیارتی به مکه مکرمه و کربلای معلی و … نیز به ایشان داده شده بود.

مستند «ملی بدون کارت» به زندگی جانبازی هندی می‌پردازد که هنوز نتوانسته در ایران کارت ملی دریافت کند؛ وی در سال‌های اولیه انقلاب به ایران آمده و ازدواج می کند؛ در زمان جنگ به جبهه رفته و چندین بار مجروح می‌شود.

حیدری در حال حاضر و به دلیل عدم همکاری مسئولان ذیربط، از داشتن کارت ملی و شناسنامه محروم است و همین امر سبب شده بسیاری از حقوق اجتماعی و مالی هم به او تعلق نگیرد.
مستند «ملی بدون کارت» درصدد به تصویر کشیدن گوشه‌ای از مظلومیت‌های این جانباز غیر ایرانی و سوق دادن توجه مدیران به سمت افرادی چون اوست.

برچسب ها:
جانباز هندی خانه خشتی رفسنجان عمار ملی بدون کارت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان