امام جمعه موقت شهر صفائیه:

شورای نگهبان امانت دار و امین است

  • شناسه خبر: 87221
شورای نگهبان امانت دار و امین است

امام جمعه موقت شهر صفائیه گفت: شورای نگهبان امانت دار و امین است ، با حضور شش حقوق دان که مجلس شورای اسلامی انتخاب میکند و شش فقیه عالی قدر مگر می شود که حق الناس کنند؟

خانه » آخرین اخبار » شورای نگهبان امانت دار و امین است

به گزارش خبرنگار ” خانه خشتی “، حجت الاسلام رمضانی امام جمعه موقت شهر صفاییه  در خطبه های دوم نماز جمعه این هفته ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر و سالروز ورود حضرت امام خمینی ( ره ) به کشور خاطر نشان کرد: امام با توکل و ایمان به خدا و همچنین ایمانی که به مردم داشت و حمایتی که مردم به امام داشتند  باعث شد که به هدفشان برسد و با ورودشان در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ به کشور کسی فکرش را نمیکرد که  در طی ده روز حکوکت شاه هنشاهی نابود شود و مردم به پیروزی برسند.

وی به آیه قرآنی که امام خمینی (ره)  در سخنرانی هایشان تاکید میکردند اشاره کرد و افزود : خداوند به پیامبر(ص) می فرماید به مردم بگو که شما را موعظه میکنم  که به قیام دوتا دوتا و یکی یکی ؛ یعنی انسان هیچ وقت نباید از یاری دین خدا کوتاه بیاد حتی اگر تنهاست  و منظور امام این است که برای خدا کاری کردیم ما به وظیفه عمل کردیم دنبال پست و مقام نبودیم.

رمضانی به دستاورده های انقلاب اشاره کرد و گفت: یکی از دستاوردهای  بزرگ انقلاب حکومت دینی و اسلامی  با محوریت ولی فقیه است که قبلا به اون پرداخته نشده بود و دولت شاههنشاهی بعضی از کارهای اسلامی مانند زیارت امام رضا را انجام میداد ولی در کل حکومت اسلامی نبود.

وی تصریح کرد: امام(ره) بر اسم جمهوری اسلامی که هم تکیه بر اسلام و هم بر رای مردم باشد تاکید کردندو  مردم در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ با بیش از ۹۸ درصد به جمهوری اسلامی رای دادند و این از مهمترین دست آوردهای امام و انقلاب است

امام جمعه موقت شهر صفائیه  عزتمندی را از دیگر دستاوردهای انقلاب برشمرد و بیان داشت: در قبل از انقلاب خیلی از کشورها ما و کشورمان  را قبول نداشتند  ولی حال از قدرت ها بشمار می آییم و کشور ها برای رابطه با ما به صف ایستاده اند.

وی به مساله انتخابات اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان  امانت دار و امین است ، با حضور شش حقوق دان که مجلس  شورای اسلامی انتخاب میکند و شش فقیه عالی قدر  مگر می شود که حق الناس  کنند؟

امام جمعه موقت شهر صفاییه به احراز صلاحیت و رد صلاحیت ها های نامزد ها اشاره کرد و بیان داشت: این دو باهم فرق دارد و باعث اشتباه نشود احراز صلاحیت یعنی با وجود مستند ها  و مدارک تایید نشده و نامزذ میتواند اعتراض کند و با آوردن شواهد و مستندات و مدارک دوباره تایید صلاحیت شود و لی رد صلاحیت یعنی نامزد انتخاباتی پرونده قضایی ؛ حضور داشتن در اختشاشات  و دست داشتن با منافقین و… باعث رد صلاحیت او شده است.

وی خاطرنشان کرد:  اگر نامزدی میداند فرد بهتری میتواند برای مردم خدمت کند انصراف بدهد و بگذارد بهترین ها در انتخابات شرکت کرده و به رقابت بپردازند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان