پیش از ظهر امروز صورت گرفت؛

محمد مهدی بلوردی مدیر کل راه و شهر سازی کرمان شد

  • شناسه خبر: 87199
محمد مهدی بلوردی مدیر کل راه و شهر سازی کرمان شد

محمد مهدی بلوردی با تودیع خدادادی مقبلی به عنوان مدیر کل راه و شهرسازی کرمان معرفی شد.

خانه » آخرین اخبار » محمد مهدی بلوردی مدیر کل راه و شهر سازی کرمان شد

به گزارش “ خانه خشتی ” مراسم تودیع و معارفه مدیر کل راه و شهرسازی کرمان پیش از ظهر  امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، سیف‌اللهی معاون عمرانی استاندار کرمان، جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و کشوری برگزار و محمد مهدی بلوردی با تودیع  خدادادی مقبلی به عنوان مدیر کل راه و شهرسازی کرمان معرفی شد.

معاون توسعه و منابع وزیر راه و شهرسازی در آیین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید اداره راه و شهر سازی استان اظهار کرد : مدیران باید به فکر تلاش و کوشش برای جبران وضعیت فعلی اقتصادکشور باشند و برای شکوفایی اقتصاد  ایران و رفاه مردم تلاش کنند.

وی افزود: استان کرمان با دارا بودن ۱۱ درصد از مساحت کشور ؛۱۲ درصد راه ها ؛چهار درصد از تناژکشور و ۲۲ هزارکیلومتر آزادراه ؛بزرگ راه ؛راه اصلی؛ فرعی و روستایی از اهمیت استراتژیک ویژه ای برخوردار است.

سید علایی اضافه کرد: استان کرمان از خطوط ریلی شمال و جنوب و شرق و غرب برخوردار است و در حوزه هوایی نیز با دارا بودن پنج فرودگاه نقش مناسب و مهمی در ترابری دارد.

وی برای تلاش مضاعف مدیران و استفاده از بستر موجود برای توسعه استان کرمان تاکید کرد و گفت :آمدن و رفتن مدیران در راستای خدمت به مردم است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • بلوردی

    SIRJAN

    رضایی

    سلام علیکم - بلوردی اهل کدام شهرستان میباشد؟ لطفا جواب دهید
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان