شهردار رفسنجان به کمپین محیط زیستی «سه شنبه پاک» پیوست

  • شناسه خبر: 87045
شهردار رفسنجان به کمپین محیط زیستی «سه شنبه پاک» پیوست

علی اکبر پورمحمدی شهردار با حضور در جمع تیم دوچرخه سواری گروه دوستداران طبیعت رفسنجان، مردم را به استفاده از دوچرخه به جای استفاده از وسایل نقلیه تشویق کرد.

خانه » آخرین اخبار » شهردار رفسنجان به کمپین محیط زیستی «سه شنبه پاک» پیوست

به گزارش “خانه خشتی“، تیم دوچرخه سواری گروه دوستداران طبیعت رفسنجان هر سه شنبه به منظور جلوگیری از آلودگی هوا، مردم را به استفاده از دوچرخه به جای استفاده از وسایل نقلیه تشویق می کنند.

«سه شنبه پاک» یا «سه شنبه بدون خودرو» عنوان برنامه ای است که به همت تیم دوچرخه سواری گروه دوستداران طبیعت رفسنجان برای داشتن آسمانی آبی و فرهنگ سازی استفاده هر چه بیشتر شهروندان از دوچرخه، وسایل نقلیه عمومی یا پیاده روی به جای استفاده از خودروی شخصی برپا می شود.

صبح امروز این برنامه با حضور شهردار رفسنجان و جمعی از دوچرخه سواران، گروه رفتگران طبیعت رفسنجان، گروه های کوهنوردی البرز، دیارمس، اوج و طبیعت دوستان برگزار و حضار مسیر میدان شهدا به سمت استادیوم ورزشی تختی را با دوچرخه طی کردند.

d8 d4

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان سه شنبه پاک
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • جمال

    سلام شهرداری رفسنجان به جای پیوستن به کمپین و این کارها یه کم به فکر کارکنان و کارگرانش باشه یه کارمند رسمی باسابقه ۱۷ ۱۸سال کار باید حقوقش یک میلیون دویست سیصد هزار تومان باشه اون هم با این همه تورم و هزار رو یک مشکل و با این حجم کار جناب آقای شهردار یه کمی به فکر پرسنل شهرداری باش این چند صباح دولت تدبیر و امید هم میگذره انشاالله ،کمی به فکر باش شب عید داره میاد کارگران رو شب عیدی خجالت زده زن و بچه هاشون نکن ،مولا علی و میل داغ و برادرش عقیل را به یاد آر علی و وصله های کفشش رو به یاد آر علی و......
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان