اختصاص ۱۱۰ میلیاردریال ازبودجه سال ۹۵ به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

  • شناسه خبر: 87000
اختصاص ۱۱۰ میلیاردریال ازبودجه سال ۹۵ به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

مدیر کل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان از اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال از بودجه سال ۹۵ به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » اختصاص ۱۱۰ میلیاردریال ازبودجه سال ۹۵ به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی”، جعفر رودری در جلسه کمیته عمران دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان که در محل سالن کنفرانس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان برگزار شد افزود: امیدواریم این مبلغ به پروژه های درحال اجرا به کار گرفته شود و شاخص های سلامت را بیش از پیش ارتقاء دهد.

وی تصریح کرد: پی گیری های مجموعه این دانشگاه قابل تقدیر است و این مجموعه در راستای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به بیماران شهرستانهای انار و رفسنجان ازهیچ تلاشی فروگذار نیستند.

رودری اظهار کرد: نیاز شدید به حوزه درمان و بهداشت استان کرمان احساس میشود و در لایحه بودجه سال ۹۵ بیشتر بودجه به دانشگاههای علوم پزشکی استان اختصاص میابد که در این حوزه ۱۱۰ میلیاردریال به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه محرومت زدایی در اولویت بودجه بندی سازمان مدیریت و برنامه ریزی قرار دارد اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه به گونه ای عمل خواهد کرد که در آینده بخشی از بودجه بنا به تدابیر قابلیت ها و کمبودهای هر منطقه اختصاص می دهد.

در ادامه این جلسه رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هم گفت: بیش از ۸۰ درصد پسته های کشور برای صادرات درآزمایشگاه مواد غذایی رفسنجان از لحاظ افلاتوکسین مورد پایش قرار می گیرند.

علی اسماعیلی ندیمی افزود: راه اندازی مرکز کوهورت رفسنجان یکی از مهمترین اقدامات این دانشگاه است که در کل کشور ده استان و در استان کرمان این مرکز در رفسنجان از مرداد ماه امسال راه اندازی شد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: بخش  icu2  در بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان یکی از استانداردترین بخش های کشور و دنیا است.

وی ادامه داد: در شمال استان کرمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دارای بخش nicu  ( بخش نوزادان) است که بیماران از شهرستانهای مختلف استان کرمان به این بخش مراجعه می کنند.

در ادامه ازمرکزبهداشت شماره یک رفسنجان، بیمارستان جامع زنان( بیمارستان امام حسین(ع))، مرکز بهداشتی درمانی یادگار امام، بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) و پردیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بازدید به عمل آمد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان