مطبوعات در آگاه سازی مردم از مسایل اقتصادی فعال باشند

  • شناسه خبر: 85639
مطبوعات در آگاه سازی مردم  از مسایل اقتصادی فعال باشند

مدیر اجرایی دفتر نمایندگی اتاق کرمان در رفسنجان در بازدید از نمایشگاه کتاب و مطبوعات این شهرستان بر آگاه سازی اقتصادی بیش از پیش اقشار مختلف مردم توسط مطبوعات تاکید کرد.

خانه » آخرین اخبار » مطبوعات در آگاه سازی مردم از مسایل اقتصادی فعال باشند

به گزارش “خانه خشتی“، به نقل از دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی کرمان در رفسنجان، مدیر اجرایی این دفتر در بازدید از نمایشگاه مطبوعات و کتاب شهرستان رفسنجان در صحبت با تعدادی از نمایندگان مطبوعات حاضر در این نمایشگاه بر آگاه سازی اقتصادی و ایجاد فرهنگ اقتصادی در بین اقشار مختلف مردم تاکید کرد.

عباس عسجدی گفت: بخش خصوصی و جامعه کارآفرینان و بازرگانان از تلاش های مطبوعات در اطلاع رسانی مباحث اقتصادی خصوصا در سال های اخیر تشکر می کند و قدردان این زحمات است و بر این اعتقاد است که در شرایط جدید اقتصادی کشور لازم است مطبوعات به عنوان یکی از متولیان اصلی فرهنگ سازی در جامعه  در راستای انجام رسالت خود مبنی بر فرهنگ سازی و اطلاع رسانی دقیق و به موقع، سطح آگاهی های مخاطبان خود را ارتقا دهند.

وی افزود: رسانه ها می توانند به صورت مستقیم و غیر مستقیم مردم را به انجام سرمایه گذاری های هر چند خرد راهنمایی کنند.

نمایشگاه کتاب و مطبوعات رفسنجان_خانه خشتی (۱۳)

عسجدی با اشاره به فرهنگ عامه مردم استان کرمان در مباحث اقتصادی تصریح کرد: لازم است تغییری در نگرش افراد مختلف جامعه در جهت مثبت ایجاد شود و رسانه ها می توانند در قالب انجام مصاحبه با کارآفرینان موفق و حتی آن دسته از افرادی که در کسب و کار شکست هایی را تجربه کرده اند ، به مردم آموزش دهند.

مدیر اجرایی دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی کرمان در غرفه تعدادی از پایگاه های اطلاع رسانی تحت وب خبری نیز گفت: تولید و انتشار اخبار موثق و به لحظه  اقتصادی و هدایت مردم ،  باعث جلوگیری از رفتارهای هیجانی مردم در زمان نوسانات اقتصادی کشور می شود.

نمایشگاه مطبوعات رفسنجان

عسجدی با اشاره به این نکته که تغییرات ناگهانی در فضای اقتصادی کشور مانند التهابات تغییر نرخ ارز و طلا و مسایلی از این دست باعث آسیب زدن به جامعه کارآفرینان و تولید کنندگان می شود، گفت: چنانچه مردم دارای دانش و درک صحیحی از مسایل اقتصادی باشند هرگز با انجام رفتارهای هیجانی باعث رونق بازار سودجویان و آسیب رساندن . ملتهب کردن فضای کسب و کار نمی شوند.

مسلم میرزایی عضو هیات مشورتی دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی کرمان در رفسنجان نیز در این بازدید مراتب آمادگی این دفتر نمایندگی را برای همکاری و تعامل موثر با رسانه های شهرستان برای تولید خبر و مقاله های اقتصادی اعلام کرد.

برچسب ها:
بازرگانی خانه خشتی رفسنجان مطبوعات نمایشگاه کتاب و مطبوعات
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان