بیانیه معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین

  • شناسه خبر: 8543
بیانیه معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین

به گزارش ” خانه خشتی “ : آمریکا بیش از همیشه در تنگنای منفوریت جهان جهان قرار گرفته است  معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام ضد بشری آمریکا در حمله به هواپیمای مسافربری ایران در سال ۶۷ تصریح کرد. ۱۴ تیر ۱۳۶۷ برای آزادگانی که در سراسر […]

خانه » آخرین اخبار » بیانیه معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین

به گزارش ” خانه خشتی “ : آمریکا بیش از همیشه در تنگنای منفوریت جهان جهان قرار گرفته است  معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام ضد بشری آمریکا در حمله به هواپیمای مسافربری ایران در سال ۶۷ تصریح کرد.
۱۴ تیر ۱۳۶۷ برای آزادگانی که در سراسر دنیا نظاره گر نبرد حق و باطل بودند نشانگر راستینی بود از حقانیت ملت مظلومی که به جرم آرمانخواهی و حمایت از جبهه مستضعفین جهان این چنین رذیلانه مورد هجمه استکبار بین المللی قرار گرفت.
معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین با یادآوری این مطلب که آمریکای جنایتکار با ادعای حمایت از حقوق بشر هر از چند گاهی در گوشه ای ازدنیا جنگ افروزی کرده و وحشی گری های بی شماری را مرتکب می شود،آورده است: در جنایت وحشیانه خود علیه هواپیمای ایرانی ۶۶ کودک زیر ۱۳ سال و ۵۳ زن بی گناه و مظلوم را کشت تا برای همگان ثابت شود که سردمداران لیبرال دموکراسی و مدعیان دروغین حقوق بشر و برابری انسان ها چگونه هر گونه اخلاق و شرف و انسانیت را لگد مال کرده اند.
در ادامه این بیانیه آمده است : آمریکای جنایتکار که امروزه نیز در سراسر دنیا یا خود در خط مقدم جبهه باطل به جنایت علیه بشریت مشغول است و یا نظاره گر اعمال وحشیانه و وقیحانه ایادی مستکبر خود می باشد، بیش از همیشه در تنگنای منفوریت جهانی قرار گرفته است و امروز بر همگان روشن شده است که پشتیبانی همه جانبه ایالات متحده از رژیم های مرتجع ضد انسانی چون بحرین و عربستان که ملت های آزادی خواه آنان برای رهایی از چنگال استبداد داخلی و استکبار بین المللی می جنگند، بیش از همیشه کوس رسواییشان را به صدا در می آورد و توطئه ها و دسیسه هایی که علیه انقلاب های بیداری بخش اسلامی در سراسر جهان پهناور اسلامی می چینند، به لطف لا یزال الهی دامنگیر خودشان خواهد شد.
در این بیانیه با محکومیت این جنایت آمده است :حکایت مظلومیت مردم ایران در جریان سقوط هواپیمای مسافربری و ۸ سال دفاع مقدس حکایت مظلومیت امروز مسلمانان خاورمیانه می باشد که از آمریکای جنایتکار و رژیم خبیث صهیونیستی و همچنین ایادی مستکبر آنان ضربه ها و ستم های فراوانی دیده اند. در نهایت باید گفت که به مصداق آیه شریفه «ونرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین» این مستضعفین و مظلومین صالح خداوند هستند که جبهه استکبار بین المللی را در هم کوبیده و وارث بر حق میراث انبیای الهی خواهند بود.

برچسب ها:
بیانیه معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین در محکومیت قرآن سوزی کشیش آمریکایی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان