رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای شهرستان رفسنجان؛

تیم دو نفره مکاترونیک رفسنجان به مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت اعزام شد

  • شناسه خبر: 83533
تیم دو نفره مکاترونیک رفسنجان به مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت اعزام شد

مرجان باقری و بنت الهدی حمزه ای نیا اعضاء تیم مکاترونیک شهرستان زفسنجان در شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت به مرحله کشوری راه یافتند.

خانه » آخرین اخبار » تیم دو نفره مکاترونیک رفسنجان به مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت اعزام شد

به گزارش “خانه خشتی”، مهندس عبدالکریمی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای رفسنجان از اعزام تیم دو نفره مکاترونیک شهرستان رفسنجان جهت آمادگی برای مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت خبر داد و تصریح کرد: مرجان باقری و بنت الهدی حمزه ای نیا اعضاء تیم مکاترونیک شهرستان رفسنجان که پیش از این در شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت به مرحله کشوری راه یافتند به همراه احسان صادقی مربی این تیم و خانم ها زارع و محی آبادی سرپرستان تیم برای کسب آمادگی بیشتر جهت شرکت در مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت به مشهد مقدس اعزام شدند.
وی خاطر نشان کرد: دوره آموزشی این گروه اعزامی از ۲۱ آذرماه لغایت ۲۶ آذرماه ادامه داشت و هزینه آموزش به ازاء هر نفر ۲ میلیون تومان توسط دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان تأمین و هزینه ایاب و ذهاب و خوراک و اسکان توسط فنی و حرفه ای پرداخت گردید.
عبدالکریمی رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای در برگزاری آزمون های سمینارهای ملی را در راستای شناخت استعداد و ایجاد کار آفرینی دانست و گفت: این برنامه همه ساله در سه مرحله جهانی، کشوری، استان و شهرستانی برگزار می شود.
وی در ادامه افزود: در همین راستا مرکز سازمان فنی و حرفه ای رفسنجان طی تفاهم نامه ای که با دانشگاه ولیعصر(عج) دارد؛ پس از برگزاری دوره های آموزش مهارت مورد نیاز دانشجویان، از بین متقاضیان شرکت کننده با برگزاری مرحله شهرستانی یک تیم متشکل از خانم ها بنت الهدی حمزه نیا و مرجان باقری به مرحله استانی راه یافتند که در مرحله استانی موفق به کسب مقام اول شدند و برای اولین بار تیم شرکت کننده خانم در رشته مکاترونیک بوده است.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای شهرستان رفسنجان یادآور شد: برای افزایش سطح مهارت مسابقات کشوری امسال در تهران برگزار می شود و تمامی هزینه ها توسط دانشگاه ولیعصر(عج) و سازمان آموزش فنی و حرفه ای رفسنحان پرداخت شده است.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان