امام جمعه رفسنجان مطرح کرد:

آمریکا طراح نقشه حوادث نیجریه و کشتار مظلومانه شیعیان

  • شناسه خبر: 83451
آمریکا طراح نقشه حوادث نیجریه و کشتار مظلومانه شیعیان

امام جمعه رفسنجان رمضانی پور گفت: درحوادث خونین نیجریه و کشته شدن صدها شیعه دست آمریکا در کار است و این فاجعه با حمایت و اشاره او انجام گرفته است.

خانه » آخرین اخبار » آمریکا طراح نقشه حوادث نیجریه و کشتار مظلومانه شیعیان

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت السلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رفسنجان با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی و اصلاح ذات البین به آغاز فصل ازدواج پس از دو ماه محرم و صفر اشاره کرد و اظهار داشت: بهتراست در برپایی اینگونه مراسم در شهر آلودگی صوتی ایجاد نشوداین گناه کبیره و مصداق بارز مردم آزاری است و موجب گرفتاریهای در شهر می شود.

وی افزود: نیروی انتظامی همچون سال گذشته جلوی این آلوگی ها و مزاحمت ها را بگیرد و همچنین حرمت ایام شهادت اهل بیت نیز باید نگه داشته شود.

رمضانی پور در ادامه به انتخابات مهم پیش رو و آغاز ثبت نام کاندیداهای مجلس خبرگان اشاره کرد و بیان داشت: بنا بر روایتی از پیامبر اکرم(ص) کسی که بخواهد رهبر یک جامعه شود یا برای جامعه ای رهبر انتخاب کند باید خویشتن دار، نگهبان دین و فرمانبردار مولای خود باشد.

وی تصریح کرد: خبرگان رهبری باید چنین افرادی باشند تا در روز مبادا به خوبی به وظیفه ی خود عمل کنند و مردم باید چنین افرادی را انتخاب کنند.

رمضانی پور ادامه داد: مجلس خبرگان جای هوا و هوس نیست جای کسب مقام نیست بلکه تماما معنویت و عمل به وظیفه است این بی جاست که عده ای بخواهند برای حزب و گروه خود فردی را انتخاب کنند، ما خبره تراشی نمی کنیم بلکه خبره را انتخاب می کنیم.

وی ضمن عرض تبریک به مناسبت آغاز امامت امام زمان(عج) انتظار سازنده همراه با صلاح و خیر، تلاش برای تحقق حکومت مهدوی و ترویج فرهنگ مهدوی همراه با اخلا ص وصداقت و پرهیز از قدرت طلبی را وظیفه مسلمانان در قبال حضرت دانست.

رمضانی پور با اشاره به شهادت آیت الله دکتر محمد مفتح در ۲۷ آذر سال ۵۷ اظهار داشت: تلاش چند دهه این شهید بزرگوار و همرزمانش قبل از انقلاب که باید در جامعه امروز هم ادامه یابد اسلامی شنم و اسلامی کردن دانشگاهها و زدودن افکار انحرافی است.

وی افزود: البته یک تعداد دانشجوی مومن و انقلابی و با روحیه جهادی در دانشگاه داریم که آگاه، بصیر و لحظه شناس هستند اما اینکه می گوییم دانشگاه باید اسلامی شود یعنی همه دانشگاه باید اینگونه باشد استاد، اعضای هیات علمی و رئوسای دانشگاه ها باید این دغدغه را داشته باشند.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: متاسفانه بعضی اساتید رعایت نمی کنند آنها اشتباه گرفتند و فکر می کنند عمله آمریکا هستند و افکار انحرافی به خورد دانشجویان می دهد، حضور چنین اساتید در مسندشان ضعف رئیس دانشگاه است .

وی تصریح کرد: امیدواریم که وحدت حوزه و دانشگاه پایه رشد و جهش کشور باشد و رشد علمی را به همراه داشته باشد دانشگاه ها باید بجنبند و حوزه های علمیه طلاب آگاه، درد آشنا، دلسوز و دین شناس تقویت کنند تا در سراسر کشور مشغول تربیت و تبیین شوند.

رمضانی پور به آغاز هفته وحدت در میان مسلمانان اشاره کرد و گفت: ما شیعه داعشی و خون خوار نداریم ما چهره اسلام را تابناک می بینیم اما غربی ها می خواهند از این اشخاص به عنوان ابزار استفاده و چهره اسلام را در میان سایر ملل زشت نشان دهند.

وی افزود: داعش زاییده ی فرهنگ خشونت زای غربی است وآنها آن را متولد کردند و امروز به جان خودشان افتاده و طعم تلخ شرارت را خودشان می کشند.

خطیب جمعه رفسنجان با بیان اینکه ۹ دی تجلی بصیرت و وحدت در کنترل فتنه آمریکایی سال ۸۸ بود که تعدادی خام عمله و مزدور این سردمداران غربی شدند و مهار فتنه بوسیله شما مردم بود اظهار داشت: لازم است از هم اکنون برای این روز آگاهی بخشی صورت گیرد و برای نوجوان و جوانان تبیین شود.

وی تصریح کرد: نباید فتنه ۸۸ از یادمان برود که خدای نکرده افرادی از فتنه گران گیرند یا کسانی که از فتنه حمایت کردند مورد انتخاب مردم قرارگیرند و بخواهند مجلسی همچون مجلس ششم راه بیاندازند.

رمضانی پورهمچنین به حوادث خونین نیجریه و کشته شدن صدها شیعه اشاره کرد و گفت:دست آمریکا در کار است و این فاجعه با حمایت و اشاره او انجام گرفته؛ از دولت توقع داریم با این موضوع با جدیت برخورد کند آنها شیعه بودن و لازم است قاطعیتی بیشتری نشان داده شود.

امام جمعه رفسنجان در بخش پایانی خطبه های این هفته نماز جمعه رفسنجان بیت حضرت امام(ره) را منشا تقویت نظام و رهبری دانست و اظهار داشت: متاسفانه گاهی یک میل هایی در برخی افراد ایجاد می شود که بیت امام(ره) را در گیر می کنند و آنها نباید خود را وارد بازهای سیاسی کنند و نباید بگذارند عده ای از آنها به عنوان ابزار استفاده کند.

رمضانی همچنین به برگزاری اجلاس مهم مجمع عالی بسیج در مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: دستاوردهای مهم این مجمع به نفع نظام تمام می شود و امیدواریم به سود جوامع اسلامی منجر شود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان