از سوی رئیس قوه قضائیه؛

دادستان جدید رفسنجان معرفی شد/ تصاویر

  • شناسه خبر: 173348
دادستان جدید رفسنجان معرفی شد/ تصاویر

 ایمان شهسواری طی حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه به عنوان دادستان جدید شهرستان رفسنجان معرفی شد.

خانه » رفسنجان » دادستان جدید رفسنجان معرفی شد/ تصاویر

به گزارش خانه خشتی،  آیین تکریم‌ از خدمات حسین رئیسی نژاد و معارفه ایمان شهسواری دادستان جدید شهرستان رفسنجان ظهر امروز با حضور مدیر کل و معاون نیروی انسانی دادگستری استان کرمان و جمعی از مسئولین رفسنجان، قضات، کارکنان اداری دادگستری شهرستان های رفسنجان و انار، وکلا و روسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری رفسنجان برگزار شد.

ایمان شهسواری دادیاری و بازپرسی دادگاه کرمان و دادستانی شهرستان شهربابک را در کارنامه خدمتی خود دارد.

حسین رئیسی که از سال ۹۲ به عنوان دادستان رفسنجان مشغول به خدمت بوده است ار امروز مسئوایت معاونت دادستانی کرمان عهده دار خواهد شد.

حجت الاسلام مهدی پور محمدی رئیس دادگستری رفسنجان در این مراسم اظهار داشت: حقیقتا دستگاه قضا با سختی های فراوان همراه است، مراجعین به دستگاه قضا انتظار دارد مسئول مربوطه مانند خود آنها در تب و تاب باشد در حالیکه قضا کار روزمره آنان است و باید در آرامش دستور بگیرد و قضاوت کند.

وی افزود: قاضی بر لب پرتگاه جهنم است و از آن طرق مقام عظمی و شانی از شئون پیامبر و امام معصوم است که شخص عهده دار آن می شود.

پور محمدی خاطر نشان کرد: حجت الاسلام رئیسی رئیس قوه قضائیه حرکت انقلابی و جهادی در مبارزه با فساد و اجرای عدالت آغاز کردند و ایشان از درون قوه قضائیه و از دادیاری برآمده اند و از تمام زوایای دستگاه قضا و درد و رنج مردم آشنا هستند.

وی تصریح کرد: قضاوت کار بزرگی است که در کنار آن خطراتی وجود دارد، امیدواریم بتوانیم تلاش کنیم برای این انقلابی که آرزوی همه انبیاء بوده است تا زمینه ساز ظهور امام زمان باشد.

مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان نیز در این آیین ضمن آرزوی توفیق برای آقای رئیسی در سمت جدید بیان داشت: امیدواریم که با حضور دادستان جدید خلایی در رفسنجان احساس نشود و همکاری بیشتر و موثرتر را شاهد باشیم.

وی افزود: رفع مشکل پلاک ۲۰۹۴ که سالهای سال در رفسنجان وجود داشته با کمک دستگاه قضا و حمایت نماینده مردم مرتفع گردید.

فصیحی بیان داشت: مدیر محترم دادگستری استان تشکر ما را ابلاغ کنند به رئیس قوه قضائیه به خاطر حمایت از فعالان اقتصادی و این حرکتی که در خصوص مبارزه با فساد در کشور به ویژه دستگاه اجرایی مدنظر است.

وی خاطر نشان کرد: شما با فساد قاطعانه برخورد می کنید و با این اقدام از مجموعه وسیعی از خدمت کاران اعاده حیثیت کردید تا مردم مطمئن شوند که افراد اندکی هستند که به خطا می رود و قاطبه اینها در مسیر درستی را حرکت می کنند، برخورد با فساد جلوی شایعه را می گیرد.

حجت الاسلام علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم بر رعایت حق مظلوم تاکید کرد و بیان داشت: همه کسانی که در این کشور سمت دارند، میز و قلمی دارند این نکته را مدنظر قرار دهند که یکی از ارکان سعادتمندی جامعه این است که ضعیفی بتواند براحتی به حق خود برسد.

حسین رئیسی نژاد دادستان سابق رفسنجان نیز در آیین تکریم خود بیان داشت: تشکر می کنم از مردم بزرگوار و شریف رفسنجان، بنده به مدت شش سال و چهار ماه در خدمت مردم شریف، با فرهنگ و صبور رفسنجان بودم.

وی ضمن قدردانی از تمامی مسئولین شهرستان که در مدت تصدی وی همکاری داشتند از حجت الاسلام رمضانی امام جمعه سابق رفسنجان یاد کرد و گفت: ایشان انصافا برای این شهر خدمت کردند و  بسیار مجموعه قضایی را مورد حمایت قرار دادند و تلاش می کردند تا فرهنگ صلح و آشتی در این شهرستان نهادینه شود.

رئیسی ضمن قدردانی از اعضای شورای تامین به ویژه پرسنل نیروی انتظامی بیان داشت: یکی از معیارهای که به موجب آن کشور به دنیا فخر می فروشد، امنیت است و این امنیت با زحمات نیروهای نظامی و انتظامی و در سایه مقام معظم رهبری ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: با برنامه هایی اعلام شده از سوی رئیس محترم قوه قضائیه و برنامه های مرکز استان، ما هم به نوبه خود سعی کردیم تا به اهداف برنامه ها برسیم و خوشبختانه با زحمات همکاران در کاهش موجودی و جرائم کیفری، پرونده هایی و اطاعه دادسری موفقیت هایی کسب شد.

رئیسی خاطر نشان کرد: همواره سعی شده با حفظ کرامت انسانی و ارباب رجوع اقدامات قضایی انجام شود، با همدلی و همکاری بین مجموعه قضا و شورای تامین و مسئولین خوشبختانه در مشکلاتی که در شهرهای دیگر اتفاق افتاد اقدامات خوبی در بحث امنیت شاهد بودیم، مبنای دستگاه قضایی این بود که در مسائل مربوط به شهرستان حمایت های لازم را انجام دهیم.

وی افزود: سعی کردیم برای دستگاه قضایی و مردم رفسنجان خدمت گذار خوب و صدیقی باشیم .

ایمان شهسواری دادستان جدید رفسنجان نیز در آیین معارفه اش اظهار داشت: حضور مدیر کل دادگستری و معاونین ایشان در این جلسه حاکی از مسئولیت سنگین دادستانی شهرستان است امیدوارم توفیق الهی با بنده قرین باشد تا به مردم رفسنجان خدمت نمایم.
وی بیان داشت: رفسنجان از جمله شهرستان های مهم استان کرمان است که کارخانه های مهم و مراکز دانشگاهی متعدد، جایگاه این شهرستان را در بین شهرهای ممتاز کشور قرار داده است.
شهسواری تصریح کرد: صادرات این شهرستان به خارج از کشور کمک مهمی به ازرآوری دارد و در این خصوص این شهرستان در کشور بی بدیل است.


وی حضور افتخارآمیز مردم رفسنجان در عرصه های مختلف انقلاب را به عنوان نقطه قوت شهرستان دانست و اشاره کرد و افزود: مردم رفسنجان در عرصه های مختلف از جمله علم و دانش و فداکاریها و.. زبانزد استان هستند.
دادستان جدید رفسنجان با اشاره به اینکه در دوره حساسی از تاریخ قرار داریم گفت: قوه قضاییه با ریاست آیت الله رئیسی با پیروی از بیانات رهبری جهت تحکیم عدالت و مبارزه با مفاسد اقتصادی گام های اساسی برداشته است.
وی ادامه داد: کاهش جمعیت کیفری ، کمک به کنترل بازار و جلوگیری از کاهش قیمت ها، کمک به اصلاح ساختار دولت، حمایت از فعالان اقتصادی از جمله فعالیتهای قوه قضاییه است که در نهایت به جامعه و دولت کمک می کند.
شهسواری بیان داشت: آسیب های اجتماعی، طلاق، فقر، اعتیاد و آسیب های روانی مشکلات فعلی جامعه هستند که موجب ورود پرونده به دادگستری می شود.
وی خاطرنشان کرد: بیش از دو هزار عنوان کیفری در کشور وجود دارد در حالی که کشوری مانند کانادا فقط ۱۰۰ عنوان جزایی دارد.
شهسواری در پایان صحبتهایش خواستار همکاری همه مسئولین شهرستان شد.

 

عکس از رضا ساجدی

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب ها:
ایمان شهسواری دادستان رفسنجان دادگستری قوه قضائیه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان