ما دانشجویان ایستاده ایم

  • شناسه خبر: 82683
ما دانشجویان ایستاده ایم

همانطور در جریان فتنه ۸۸ عده ای قوانین را زیر پا گذاشتند و مشغول چیدن پازل طراحی شده توسط آمریکا و انگلیس بودند به افرادی که سعی در نفوذ و یا حتی کمک به نفوذیان در کشور خود دارند هشدار می دهیم که به تاریخ مراجعه کنن و حماسه ۹ دی را به یاد آورند.

خانه » آخرین اخبار » ما دانشجویان ایستاده ایم

به گزارش “خانه خشتی“، به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو از سوی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ها ی شهرستان رفسنجان بیانیه بدین شرح صادر گردید:

بسمه تعالی

همانگونه که در دستورات و مبانی دینی ما مسلمانان استقلال و عدم سکوت در برابر ظلم و تجاوز سفارش شده است، شاهد رشد روز افزون این آرمان و فراگیر شدن آن در سطح جوامع بین المللی نیز می باشیم، افرادی که شاید از اسلام اطلاع چندانی نداشته باشند اما این سهم دست یافته اندکه دیگر دوران نشستن و دست روی دست گذاشتن به پایان رسیده، اکنون برای آزادی بشر از زیر سلطه ی استکبار و حفظ استقلال در همه ابعاد اقتصادی، نظامی، فرهنگی باید به پا خواست .

سالیانی پیش در چنین ایامی شاهد وقایعی بودیم که هر چند تلخ و تاسف بار بود، اما با وجود شجاعت و مردانگی که قشر بیدار جامعه از خود نشان داده به خود می بالیم و به این تمدن خود افتخار می کنیم.

آنچه باعث شد تا شانزدهم آذر ماه در تقویم ما به عنوان روز دانشجو نام گذاری شد چیزی جز شجاعت و دلاوری نبود. دانشجویانی که دیگر تحمل زورگویی های رژیم شاهنشاهی و نوکرهایش برای سلطه گری را نداشتند در نتیجه ی اعتراض به نماینده ای از کشور گرگ صفت آمریکا به دست ماموران رژیم پهلوی با اصابت گلوله جان باختند. باید توجه داشت آن رژیم که جان این سه دانشجو برایش ارزش نداشت و به راحتی جان آنها را گرفت و برای ورود آن نماینده ی آمریکایی قربانی کرد و اکنون در زباله دان تاریخ جای گرفته، اما دشمن همبستگی کشور ایران، هنوز هم قصد نفوذ در کشور و پیاده کردن اهداف شوم خود را دارد.

خطاب به افرادی که سعی در تطهیر چهره ی دشمن ایران اسلامی را دارند و با سخنان خود سعی در پنهان نمودن جنایات فراموش نشدنی استکبار جهانی را دارند، می گوییم که مادانشجویان، با عزم و اراده ای قوی تر از قبل طبق آرمان و دستورات اسلامی، ایستاده ایم و اجازه نمی دهیم نظام استکبار کوچکترین تعرضی به کشورمان داشته باشد.

همانطور در جریان فتنه ۸۸ عده ای قوانین را زیر پا گذاشتند و مشغول چیدن پازل طراحی شده توسط آمریکا و انگلیس بودند به افرادی که سعی در نفوذ و یا حتی کمک به نفوذیان در کشور خود دارند هشدار می دهیم که به تاریخ مراجعه کنن و حماسه ۹ دی را به یاد آورند.

۱۶آذر، به عنوان نشانه ای است که در این کشور دانشجویان همواره بیدارند و با مدد امام زمان(عج) و الگوی برادری از شهدای عزیز میهنمان در راه دفاع از کشور و حفظ آرمان های انقلاب اسلامی لحظه ای عقب نخواهد نشست. مسولین دانشگاه ها باید با احترام قوانین و دستورات اسلام مانع از نفوذ دشمنان به عرصه های جنبش های دانشجویی شوند و در صورت مشاهده هر گونه بی قانونی و عبور از خطوط قرمز انقلاب و اسلام جناح خود را مشخص نموده و با عوامل نقض قانون برخورد نمایند و همواره به به یاد داشتن روز ۱۶ آذر که مصداق آیه زیرمی باشد عمل نمایند.

جنگ بر شما مقرر شد در حالی که آن را ناخوش دارید، شاید چیزی را ناخوش آریدو در آن خیر شما باشد و شاید چیزی را دوست داشته باشید و برایتان ناپسند افتد خدا می داند وشما نمی دانید.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان