حسینی پور در دومین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای رشد:

ورزش را در زندگیتان دخیل و در اخلاق و رفتار به امام علی (ع) اقتدا کنید

  • شناسه خبر: 81609
ورزش را در زندگیتان دخیل و در اخلاق و رفتار به امام علی (ع) اقتدا کنید

رییس اداره آموزش و پرورش گفت: ورزش را در زندگیتان دخیل و در اخلاق و رفتارتان از یکدیگر پیشی بگیرید.

خانه » آخرین اخبار » ورزش را در زندگیتان دخیل و در اخلاق و رفتار به امام علی (ع) اقتدا کنید

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، سید کاظم حسینی پور رییس اداره آموزش و پرورش رفسنجان صبح امروز در افتتاحیه دومین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای مجتمع غیر دولتی رشد ضمن ابراز خرسندی از شرکت در جمع دانش آموزان و همکاران این مرکز آموزشی، از حضور علی علیزاده فوتبالیست رفسنجانی که افتخار شهرستان است، قدردانی کرد و خطاب به دانش آموزان گفت: ورزش را در زندگیتان دخیل کنید و همانند سایر ورزشکاران که در اخلاق و رفتار به امام علی (ع) اقتدا می کنند، شما نیز در اخلاق و رفتارتان از یکدیگر پیشی بگیرید.

وی در ادامه احترام به بزرگترها را از نکات مهم و مورد توجه دانش آموزان دانست و افزود: با حرکت به سمت ورزش، به جسم و روح و جان خود توجه کنید.

المپیاد درون مدرسه ای-رفسنجان-خانه خشتی (۱۸)

محبوبه ملائی مسئول تربیت بدنی مجتمع غیر دولتی رشد نیز در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، با بیان اینکه این المپیاد در میان تیم های ورزشی مدرسه برگزار می شود، از برپایی اختتامیه المپیاد در اسفند و اردیبهشت آتی خبر داد و گفت: دانش آموزان در المپیاد درون مدرسه ای در رشته های فوتبال، والیبال، شطرنج، دو و میدانی و بدمینتون با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی استقبال دانش آموزان و والدین آن ها از مسابقات ورزشی را بسیار خوب عنوان کرد و افزود: امروز با دعوت از علی علیزاده فوتبالیست رفسنجانی در مجتمع شور و هیجانی در میان دانش آموزان به وجود آمد.

ملائی در پایان از حضور مسئولین و کارشناسان تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش و مؤسس مجتمع غیر دولتی رشد تشکر کرد.

المپیاد درون مدرسه ای-رفسنجان-خانه خشتی (۱۵)

در این مراسم که با حضور صالح نیا رییس اداره ورزش و جوانان، حیدر رضایی و رمضانی کارشناسان تربیت برنی آقایان و بانوان اداره آموزش و پرورش رفسنجان و رمضانی نسب مؤسس محتمع عیر دولتی رشد برگزار شد، از داشن آموزان ورزشکار در رشته های مختلف با اهدای جایزه تجلیل شد.

المپیاد درون مدرسه ای-رفسنجان-خانه خشتی (۳) المپیاد درون مدرسه ای-رفسنجان-خانه خشتی (۶) المپیاد درون مدرسه ای-رفسنجان-خانه خشتی (۵) المپیاد درون مدرسه ای-رفسنجان-خانه خشتی (۴) المپیاد درون مدرسه ای-رفسنجان-خانه خشتی (۷)

برچسب ها:
آموزش و پرورش المپیاد ورزشی خانه خشتی رفسنجان مجتمع غیر دولتی رشد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان