دونده المپیکی کرمان؛

ابارقی: صددرصد به حضور در المپیک امیدوارم

  • شناسه خبر: 81592
ابارقی: صددرصد به حضور در المپیک امیدوارم

محمدحسین ابارقی دونده مطرح کرمانی با بیان اینکه هنوز رای کمیته استیناف در خصوص دوپینگ وی اعلام نشده است از امیدواری صددرصدی خود برای حضور در المپیک خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » ابارقی: صددرصد به حضور در المپیک امیدوارم

به گزارش “خانه خشتی” ابارقی که در برنامه تلویزیونی عصر ورزش سیمای مرکز کرمان حضور پیدا کرده بود با بیان اینکه از اواسط مرداد ماه این محرومیت از سوی کمیته ضد دوپینگ به وی ابلاغ شده است افزود: هشت ماه قبل از مسابقات کازانف قزاقستان به خاطر دردی که در پای خود داشتم از سوی یکی از دوستانم دارویی را مصرف کردم و به دلیل عدم آگاهی از این دارو که جزو داروهای مشمول دوپینگ بود تستم مثبت اعلام شد.

وی تصریح کرد: من تا به حال در کرمان پزشک نداشته ام که در این زمینه مرا یاری نماید.

دونده المپیکی کرمان در پاسخ به این سوال که عده ای در کرمان محسن اکبرپور مربی وی را مقصر این اتفاق می دانند، با تاکید بر اینکه اکبرپور وی را کشف نمود و زندگی ورزشی خود را مدیون وی است، خاطر نشان کرد: مربی اش همواره مثل یک برادر و یک پدر ورزشی در کنار وی بوده است و از وی تقدیر و تشکر فراوان می نمایم.

ابارقی همچنین در ارتباط با قرارداد خود با باشگاه مس کرمان پس از کسب سهمیه المپیک ریو ۲۰۱۶ نیز افزود: بلافاصله بعد از کسب سهمیه، با باشگاه مس کرمان برای حضور در لیگ دو و میدانی کشور قرارداد بستم و حتی در مسابقات هم با پیراهن این تیم شرکت نمودم اما تاکنون از این باشگاه مبلغی به من پرداخت نشده است.

وی تصریح کرد: کرمان سرشار از استعدادها در دوومیدانی است به خصوص در شهرهای جنوبی مانند جیرفت و بم.

دونده جوان کرمانی در پاسخ به اهدا مدال طلای قهرمانی آسیا خود به هنرمندان ناشنوای کرمان نیز با بیان اینکه برای دل خودم این کار را انجام دادم، افزود: پس از اهدا این مدال آقای طبیب زاده سرپرست هیئت دوومیدانی استان این مدال را خریداری و در هیئت نگهداری نمودند.

ابارقی در پایان با بیان اینکه اگر محرومیت وی به کمتر از یکسال کاهش یابد در المپیک حضور پیدا خواهد کرد، از تمام کسانی که در این مدت پیگیر وضعیت وی بوده اند از جمله پرفسور زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمود محمودی نیا مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمان، محسن اکبرپور مربی وی و همچنین پدر و مادر خود تشکر و قدردانی نمود.

برچسب ها:
ابارقی المپیک خانه خشتی دونده المپیکی کرمان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان