بانوان والیبالیست کشکوئیه منتخب تیم های والیبال روستاهای رفسنجان شدند+عکس

  • شناسه خبر: 81070
بانوان والیبالیست کشکوئیه منتخب تیم های والیبال روستاهای رفسنجان شدند+عکس

در رقابت بانوان والیبالیست روستاها و بخش های شهرستان رفسنجان، کشکوئیه مقام اول را کسب کرد.

خانه » آخرین اخبار » بانوان والیبالیست کشکوئیه منتخب تیم های والیبال روستاهای رفسنجان شدند+عکس

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، در رقابت دو روزه میان هفت تیم والیبال بانوان روستاها و بخش های شهرستان رفسنجان، تیم های شهرداری کشکوئیه، حمیدآباد و مهدی آباد به ترتیب اول تا سوم شدند.

مسابقات والیبال-رفسنجان-خانه خشتی (۲)در آیین اختتامیه این مسابقات که پیش از ظهر امروز در سالن ورزشی حاج مهدی حسنی و با حضور آرمان پور بخشدار مرکزی، حاج باقری رییس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی، شاکر کارشناس امور بانوان اداره ورزش و جوانان رفسنجان، پدر شهید حسنی و شورای اسلامی و دهیاری دهستان کبوتر خان برپا شد، آرمان پور با تشکر از بانوان برای حضور در رقابت های ورزشی، از آنان به دلیل توجه و اهمیت شان به سلامتی خود و خانواده قدردانی کرد و گفت: ورزش بانوان علاوه بر ایجاد انگیزه در آنان، موجب تشویق سایر خانم ها و آقایان به ورزش در سطح شهرستان می شود.

وی بی تحرکی را موجب کاهش طول عمر افراد در جامعه دانست و افزود: با تشویق سایر بانوان به سمت ورزش در افزایش تحرک جامعه و خانواده خود کوشا باشید.

مسابقات والیبال-رفسنجان-خانه خشتی (۳)

رنجبر مسئول شورای اسلامی دهستان کبوترخان نیز در سخنانی خواستار استفاده بانوان از امکانات ورزشی موجود شد و گفت: قدر این نعمت ها را بدانید و برای رهایی از بی تحرکی به سمت سلامتی و ورزش بروید.

وی با اشاره به نقش مؤثر ورزش در زندگی فردی و اجتماعی بانوان، از خیرین کبوترخان که در ساخت مجموعه های ورزشی و آموزشی در این دهستان پیشتاز بوده اند، تشکر کرد.

مسابقات والیبال-رفسنجان-خانه خشتی (۴)

شاکر کارشناس امور بانوان اداره ورزش و جوانان رفسنجان نیز با بیان اینکه سرانه ورزش کشور در بخش بانوان کم است، گفت: سند ملی تحول نگاه ویژه ای به ورزش دارد و ما نیز قصد داریم از این سند بیشترین استفاده را ببریم.

مسابقات والیبال-رفسنجان-خانه خشتی (۵)

حاج باقری رییس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی رفسنجان نیز ضمن تشکر از حضور پدر شهید حسنی، قدردانی از خانواده شهدا را تلنگری دانست که در زندگی باید به آن توجه کرد و گفت: زندگی آینده خود را مدیون شهدا هستیم و باید قدرشناس باشیم؛ ورزش روستایی یاد و خاطره شهیدان را پاس می دارد.

وی ادامه داد: قصد داریم کبوترخان را به عنوان پایگاه ورزشی روستایی در سطح کشور معرفی کنیم.

در این مراسم از پدر شهید حسنی، دهیار و اعضای شورای اسلامی دهستان کبوترخان و هم چنین حسین حسنی و بتول رنجبر نماینده ورزش روستایی در بخش آقایان و بانوان نیز با اهدای لوح، نقدیر شد.

مسابقات والیبال-رفسنجان-خانه خشتی (۶) مسابقات والیبال-رفسنجان-خانه خشتی (۷) مسابقات والیبال-رفسنجان-خانه خشتی (۸) مسابقات والیبال-رفسنجان-خانه خشتی (۹) مسابقات والیبال-رفسنجان-خانه خشتی (۱۰)

مسابقات والیبال-رفسنجان-خانه خشتی مسابقات والیبال-رفسنجان-خانه خشتی (۱۲)

مسابقات والیبال-رفسنجان-خانه خشتی (۱۵) مسابقات والیبال-رفسنجان-خانه خشتی (۱۳) مسابقات والیبال-رفسنجان-خانه خشتی (۱۴)  مسابقات والیبال-رفسنجان-خانه خشتی (۱۱)

برچسب ها:
رفسنجان کشکوئیه مهناز شریفی وایبال بانوان ورزش روستایی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • نیلوفر

    موفق باشید بانوان ورزشکار

    فتحیه محمدیه نژاد

    سلام خسته نباشید صفحه خبریتون بسیارعالی هستش...موفق باشید.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان