حجت‌الاسلام محرابی‌ زاده در خطبه های نمازجمعه یادآور شد؛

نوکران آمریکا به دنبال زیبا جلوه دادن چهره آن در کشور هستند

  • شناسه خبر: 80506
نوکران آمریکا به دنبال زیبا جلوه دادن چهره آن در کشور هستند

امام جمعه کشکوئیه گفت: اخیرآ در دانشگاه‌های کشور از افرادی در همایش‌های ضد استکباری دعوت می‌شود که نوکران آمریکا و به دنبال زیبا جلوه دادن چهره آمریکا هستند.

خانه » آخرین اخبار » نوکران آمریکا به دنبال زیبا جلوه دادن چهره آن در کشور هستند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، ‌حجت‌الاسلام محرابی‌ زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کشکوئیه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان اظهار داشت: مبارزه با نظام سلطه و استکبار و نفی نظام سلطه از اصول مهم و اساسی انقلاب است.

وی با اشاره به خاطره‌گویی نزدیکان امام خمینی (ره) گفت: باید ببینیم که موضع ولایت در جریان مذاکره و رابطه با آمریکا چگونه است، نباید به خاطره‌گویی‌های بی‌پایه و بی اساس که هیچکدام سند معتبری ندارند دامن زده شود.

امام جمعه کشکوئیه عنوان کرد: امام خمینی (ره) در تمام سخنرانی‌های خود آمریکا را شیطان بزرگ دانسته و هیچ‌ زمان به دنبال شعار مرگ بر آمریکا نبود.

وی خاطره‌گویی‌های عده‌ای را در کشور برای تطهیر کردن دامن آمریکا دانست و افزود: مردم بابصیرت و انقلابی ایران اسلامی همچون گذشته به این سخنان بی‌پایه و بی اساس جواب «نه» می‌دهند.

محرابی‌ زاده بزک کردن چهره منحوس آمریکا را خیانت به نظام مقدس و شهدا عنوان کرد و گفت: اگر خواص بی‌بصیرت نگاهی به جنایات آمریکا داشته باشند مطمئنأ از سخنان خود در مورد آمریکا شرمسار می‌شوند.

وی تصریح کرد: اگر در این سال‌ها «مرگ بر آمریکا» شعار بود از امسال شعار آمیخته با شعور می باشد که به دو دلیل است؛ نخست اینکه مردم یقین به دشمنی آمریکا و خصومتش پیدا کردند و عده‌ای می‌گفتند اگر به سمت آمریکا بروید وضعیت فرق می‌کند با این نگرش مردمی که بیش از ۶۰ سال دشمنی آمریکا را لمس کردند دیگر امروز مرگ بر آمریکای آنها شعار نیست و شعور در زندگی سیاسی آنها است.

وی در ادامه افزود: دلیل دوم این است که رهبری در فرمایش اخیر فرمودند، «مرگ بر آمریکا» مرگ بر مردم آمریکا نیست و خطاب به نظام سلطه آمریکا است و در جنایات آمریکا مردم این کشور بیش از مردم سایر نقاط دنیا در نظام هژمونی‌اش ضربه خورده‌اند و سال‌ها است آمریکا به مردم خود دروغ می‌گوید.

امام جمعه کشکوئیه اظهار داشت: اخیرأ در دانشگاه‌های کشور از افرادی در همایش‌های ضد استکباری دعوت می‌شود که خود این مدعوین از نوکران آمریکا هستند و در همایش ضد استکباری به دنبال زیبا جلوه دادن چهره آمریکا هستند و به دانشجویان القا می‌کنند که آمریکا هیچ دشمنی با ایران ندارد.

وی گفت: عده‌ای در کشور ساده‌لوحانه به دنبال دوست جلوه دادن آمریکا هستند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان نوکران آمریکا به دنبال زیبا جلوه دادن چهره آن در کشور هستند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان