معاون سیاسی و امنیتی فرماندار رفسنجان:

مدیران رفسنجان به جایگاه پدافند غیرعامل نگاه ویژه ای داشته باشند

  • شناسه خبر: 79725
مدیران رفسنجان به جایگاه پدافند غیرعامل نگاه ویژه ای داشته باشند

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رفسنجان گفت: از مدیران انتظار می رود تا همانگونه که در مدیریت بحران پای کار هستند و سیاست گذاری می کنند به جایگاه پدافند غیرعامل نگاه اساسی داشته باشند.

خانه » آخرین اخبار » مدیران رفسنجان به جایگاه پدافند غیرعامل نگاه ویژه ای داشته باشند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رفسنجان در جلسه شورای اداری توجه به بازسازی مسیر توسعه بدون توجه به زیر ساختهایی که به نوعی مکمل جایگاه دفاعی کشور هستند مهم برشمرد و گفت: ممکن است با هر نوع تهدید و برنامه ریزی سیاست دار شده ای یک زیر ساخت حیاتی از بین برود و آسیب جدی وارد کند.
وی با اشاره به اینکه بحث پدافند غیرعامل در همه کشورها به خصوص کشورهایی که از جنگ صدمه دیده اند از جایگاه ویژه ای برخوردار است، افزود: در نظام جمهوری اسلامی اهمیت این پدافند احساس شد؛ اما باور آن در صحنه های اجرایی دولتمردان و مدیران اجرایی به سرعت آغاز نگردید.
ارسلان اظهار داشت: تشکیلات پدافند غیرعامل کشور نگاه ویژه ای به این مهم دارد و توجه به اهداف کلی آن در کنار بعد تکمیلی حیاتی است و در حوزه های بهداشتی، آموزشی، فرهنگی و اقتصادی اهمیت دارد.
وی تصریح کرد: در شهرستان رفسنجان فعالیتهای مؤثری در این زمینه صورت گرفته و از مدیران انتظار می رود تا همانگونه که در مدیریت بحران پای کار هستند و سیاست گذاری می کنند به جایگاه پدافند غیرعامل نگاه اساسی داشته باشند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان