مدير كل دامپزشكي استان خبر داد؛

نظارت اداره کل دامپزشکی بر ذبح گوشت های قربانی روزهای تاسوعا و عاشورا

  • شناسه خبر: 78608
نظارت اداره کل دامپزشکی بر ذبح گوشت های قربانی روزهای تاسوعا و عاشورا

پرسنل فنی دامپزشکی به همراه ناظرین شرعی در روز تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت ۷ الی ۲۱ در قالب اکیپ های ثابت و سیار کنترل و نظارت بهداشتی سازماندهی خواهند شد.

خانه » آخرین اخبار » نظارت اداره کل دامپزشکی بر ذبح گوشت های قربانی روزهای تاسوعا و عاشورا

به گزارش “خانه خشتی”، دکتر حسین رشیدی مدیر کل دامپزشکی استان گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا (ع) اقدامات لازم برای حفظ سلامت مصرف کنندگان گوشت دامهای قربانی و تامین بهداشت عمومی انجام شده است.

وی افزود: پرسنل فنی دامپزشکی به همراه ناظرین شرعی در روز تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت ۷ الی ۲۱ در قالب اکیپ های ثابت و سیار کنترل و نظارت بهداشتی سازماندهی خواهند شد و بازرسین بهداشتی موظفند پیش از کشتار آثار آلودگی های انگلی خارجی و نیز تب دار بودن دام را بررسی نمایند و لاشه و آلایش غیر قابل مصرف جمع آوری و از چرخه مصرف خارج و امحاء شود.

رشیدی با بیان اینکه ارائه کلیه خدمات بهداشتی، شرعی و بازرسی قبل و بعد از کشتار در کشتارگاه ها و دیگر اماکن به صورت رایگان می باشد، اعلام کرد: این امر در راستای افزایش سطح آگاهی عمومی به ویژه در زمینه امکان انتقال بیماری و ابتلا مصرف کنندگان از طریق مصرف گوشت های غیر بهداشتی و احتمال ابتلای انسانی به بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو انجام خواهد شد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان نظارت اداره کل دامپزشکی بر ذبح گوشت های قربانی روزهای تاسوعا و عاشورا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان