مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رفسنجان خبر داد؛

به متقاضیان فعالیت در عرصه اقتصاد مقاوتی در رفسنجان وام اعطا می شود

  • شناسه خبر: 78098
به متقاضیان فعالیت در عرصه اقتصاد مقاوتی در رفسنجان وام اعطا می شود

رمضانی گفت: افراد متقاضی برای استفاده از تسهیلات می توانند به حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج سراسر شهرستان مراجعه و تسهیلات لازم را دریافت نمایند.

خانه » آخرین اخبار » به متقاضیان فعالیت در عرصه اقتصاد مقاوتی در رفسنجان وام اعطا می شود

رمضانی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، اظهار داشت: ۱۲ طرح شامل پرورش دام سبک و سنگین، پرورش شتر مرغ و مرغ بومی، پرورش سایر ماکیان (کبک، بلدرچین و …)، گلخانه، پرورش زنبورعسل، مشاغل خانگی و … مورد بازدید قرار گرفت و با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی در ادامه افزود: تسهیلات فوق از سوی بانک مهر اقتصاد به بسیجیان صاحب ایده و طرح پرداخت می شود.

رمضانی هم چنین به ارائه ۳۰ میلیون تومان وام به متقاضیان فعالیت در عرصه اقتصاد مقاوتی خبر داد و افزود: از ١٢ طرح بازدید شده تاکنون  برای ۱۶ نفر  شغل ایجاد شده است.

وی خاطر نشان کرد: این تسهیلات در بخش های عرصه اقتصاد مقاومتی و صنایع  تبدیلی با سود ۱۶ و ۱۸ درصد به افراد واجدالشرایط ارائه می شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رفسنجان تصریح کرد: افراد متقاضی برای استفاده از تسهیلات می توانند به حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج سراسر شهرستان مراجعه و تسهیلات لازم را دریافت نمایند.

برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ما

    بانک مهربرای این ضامن چی وچقدرمیخواد؟حتمابرای ۱۶میلیون وام ۲تعهدحسابداری ۲ضامن کاسب ۲ضامن کارمندو۵میلیون هم نگه میداره که آخرش هم میگیم نمیخواهیم .......

    بسیج سازندگی

    باعرض سلام تا۱۵میلیون یک ضامن کارمندباتعهدحسابداری با۱۶درصدسود وهیچ مبلغی ازتسهیلات دربانک نگه داشته نمیشودواقساط آن تا ۱۵میلیون ۳۶ماهه وبالاتر ۴۸ماه می باشد. برای تسهیلات اقتصادمقاومتی
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان