آخرین اخبار از زمان اعلام نتایج انتخابات مصر

  • شناسه خبر: 7793
آخرین اخبار از زمان اعلام نتایج انتخابات مصر

در حالیکه رییس کمیته انتخابات ریاست جمهوری مصر اعلام کرد نتایج انتخابات ریاست جمهوری مصر فردا اعلام می شود، تلویزیون مصر اعلام کرد که نتایج انتخابات این کشور ساعت ۶ به وقت قاهره (۱۹:۳۰ به وقت تهران) اعلام خواهد شد. به گزارش “خانه خشتی” به نقل از باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه های مصری، […]

خانه » آخرین اخبار » آخرین اخبار از زمان اعلام نتایج انتخابات مصر

در حالیکه رییس کمیته انتخابات ریاست جمهوری مصر اعلام کرد نتایج انتخابات ریاست جمهوری مصر فردا اعلام می شود، تلویزیون مصر اعلام کرد که نتایج انتخابات این کشور ساعت ۶ به وقت قاهره (۱۹:۳۰ به وقت تهران) اعلام خواهد شد.

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه های مصری، برخی منابع مصری اعلام کردند که نتایج انتخابات ریاست جمهوری مصر امشب اعلام خواهد شد.

نتایج این انتخابات درحالی اعلام می شود که شورای نظامی علاوه بر انحلال پارلمان منتخب مردم، با محدود کردن اختیارات رئیس جمهور، اختیارات خود را در همه زمینه ها و بویژه قانون گذاری به شدت گسترش داده است.
از سوی دیگر، مردم مصر از چند روز قبل برای اعتراض به کودتای ژنرالهای مبارک و اقدام آنها در افزایش اختیارات شورای نظامی از طریق صدور مکمل بیانیه قانون اساسی، در میدان التحریر در پایتخت مصر حضور دارند.نتایج شمارش بیش از ۹۹ درصد آرا نشان دهنده پیروزی محمد مرسی بود ولی همزمان با تاخیر در اعلام نتایج، احمد شفیق نامزد مورد حمایت شورای نظامی خود را به عنوان پیروز انتخابات معرفی کرده است.

برچسب ها:
آخرین اخبار از زمان اعلام نتایج انتخابات مصر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان