نمایشگاه شاهدان ملکوت روایتی از شهدا را به تصویر کشید/ تصاویر

  • شناسه خبر: 77302
نمایشگاه شاهدان ملکوت روایتی از شهدا را به تصویر کشید/ تصاویر

نمایشگاه شاهدان ملکوت در ارتباط با هفته دفاع مقدس برپا شده و روایتی از اروند رود ، اسارت جوانان در جبهه و در ادامه انتظار امام زمان (عج) را به تصویر می کشد.

خانه » آخرین اخبار » نمایشگاه شاهدان ملکوت روایتی از شهدا را به تصویر کشید/ تصاویر

مدیر حوزه علمیه حضرت زینب کبری (س) رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، اظهار داشت: نمایشگاه شاهدان ملکوت در ارتباط با هفته دفاع مقدس برپا شده و روایتی از اروند رود ، اسارت جوانان در جبهه و در ادامه انتظار امام زمان (عج) را به تصویر می کشد.

آفرند هدف از برپایی این نمایشگاه را ادامه راه شهدا و حفظ دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: حوزه علمیه حضرت زینب (س) تاکنون در جهت هدایت جوانان خدمات بسیاری داشته و از ظرفیت های بالایی برخوردار است و مدارس و مردم نیز استقبال خوبی داشته اند.

  نمایشگاه شاهدان ملکوت رفسنجان (۱) نمایشگاه شاهدان ملکوت رفسنجان (۲) نمایشگاه شاهدان ملکوت رفسنجان (۴) نمایشگاه شاهدان ملکوت رفسنجان (۵) نمایشگاه شاهدان ملکوت رفسنجان (۶) نمایشگاه شاهدان ملکوت رفسنجان (۷) نمایشگاه شاهدان ملکوت رفسنجان (۸) نمایشگاه شاهدان ملکوت رفسنجان (۹) نمایشگاه شاهدان ملکوت رفسنجان (۱۳) نمایشگاه شاهدان ملکوت رفسنجان (۱۵) نمایشگاه شاهدان ملکوت رفسنجان (۱۶) نمایشگاه شاهدان ملکوت رفسنجان (۱۷)

برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی رفسنجان شاهدان ملکوت شهدا نمایشگاه شاهدان ملکوت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان