اصغر ابراهیمی بخشدار نوق شد / عکس

  • شناسه خبر: 77175
اصغر ابراهیمی بخشدار نوق شد / عکس

عصر امروز طی مراسمی با حضور مسئولین رفسنجان، اصغر ابراهیمی به سمت بخشدار جدید نوق منصوب شد.

خانه » آخرین اخبار » اصغر ابراهیمی بخشدار نوق شد / عکس

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“،  عصر امروز جلسه تودیع و معارفه بخشدار نوق با حضور فرماندار و مسئولین شهر بهرمان و بخشهای نوق و فردوس  در شهر بهرمان برگزار شد.

۱۸

حمید ملانوری فرماندار رفسنجان در این آیین صبر، تدین و انقلابی بودن را از ویژگیهای مردم بخش نوق برشمرد و گفت: این بخش با اینکه ۵ درصد از جمعیت شهرستان را داراست اما با اهدای  ۱۱۵ شهید در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی،  ۱۲ در صد از سهم شهیدان شهرستان را در اختیار دارد و شهیدان همچون سردار شهید عارف حاج علی محمدی  را تقدیم انقلاب کرده است.

فرماندار رفسنجان در ادامه به مشکلات بخش نوق همچون کمبود زیر ساخت های اداری اشاره کرد و بیان داشت: توان اقتصادی مردم نسبت به دولت بالاتر بوده و با سرمایه گزاری و کمک خیرین برای ساخت کارگاه و کارخانه علاوه بر اشتغال زایی و سود اوری کمک اقتصادی می تواند به بخش داشته باشد.

۷ ۱۱ ۱۶

خبرنگار:مجتبی نقی زاده

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • عرفان

    خوش بحال اصغر خوش بحال اصغر خوش بحال اصغر. برو حالشو ببر . این روزای بیکاری جوونا برو برای خداوند کار کن . اصغر هم مزد دسته شو گرف. دیگه چی میگین.

    مومن

    آقاین برهانی بخشداربهرمان که اصولگراهست منظورتون چیه که انتخابات روبه دست بگیرن

    منتقد

    همش فیلمه همش الکیه

    سعید

    عزیزان این حرفا چیه،کسی رو کار درستی اصغر ابراهیمی شکی نداره.فقط مشکل اینه برهانی اینکاره نیست همه جا هم میخواد بخشدار باشه برا همین یه سال نشده برش داشتن

    حقیقت

    اکبر آقا دقیقا حقیقت و داره میگه وگرنه چه لزومی داشت هنوز یکسال نشده بخشدار و تغیر بدند اونم بیاد مسئولیت اجرای انتخابات و بدست بگیره سیاسته دیگه کارش نمیشه کرد

    اکبر

    این تغییرات همه در راستای انتخابات است. این آقای ابراهیمی چندین سال مسئولیت اجرای انتخابات را برعهده داشته و حالا دولتمردان برای به دست گرفتن نتایج انتخابات آینده ایشان را از فرمانداری به بخش نوق فرستادند تا مدیریت انتخابات در دستان خودشان باشد.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان