امام جمعه رفسنجان:

رهبر انقلاب با هشدار به حکام سعودی این دولت را تسلیم کردند

  • شناسه خبر: 76218
رهبر انقلاب با هشدار به حکام سعودی این دولت را تسلیم کردند

امام جمعه رفسنجان گفت: رهبر انقلاب با هشدار به حکام سعودی این دولت را تسلیم کردند، اگر همه رئیس جمهورهای کشورهایی که جان‌باختگانی در حادثه منا داشتند، داد می‌زدند به اندازه پنج ثانیه کلام ولی‌امر مسلمین تأثیر نمی‌گذاشت.

خانه » آخرین اخبار » رهبر انقلاب با هشدار به حکام سعودی این دولت را تسلیم کردند

به گزارش “خانه خشتی”، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان با تبریک بزرگ‌ترین عید مسلمانان اظهار داشت:  تلاش کنید در مسیر اهل بیت (ع) قرار گیرید.

وی بیان داشت: در اصول و فروع دین ولایت و امامت اصل مهمی است و شرط قبولی نمازی که در کعبه خوانده می‌شود, ولایت و امامت است.

رمضانی‌پور افزود: نباید نعمت وجود ولایت را کم گرفت، هیچ رئیس جمهوری قدرت ولایت را ندارد، رهبر انقلاب در روزهای گذشته با هشدار به حکام سعودی این دولت را تسلیم کردند در حالی که اگر همه رئیس جمهورهای کشورهایی که جان‌باختگانی در حادثه منا داشتند، داد می‌زدند به اندازه پنج ثانیه کلام ولی‌امر مسلمین تأثیر نمی‌گذاشت.

وی ادامه داد: دشمنان ما این مهم را فهمیده‌اند و می‌دانند قدرت ولایت در کشور ما چه ارزشی دارد در حالی‌که برخی قدر این گوهر را نمی‌دانند.

امام جمعه رفسنجان گفت: زمان ولایت علی (ع) هم قدر ایشان را نداسنتند و بیش از ۲۵ سال دوران امامت خویش را خانه‌نشین بودند.

وی با بیان اینکه آدم‌هایی با کفار و دشمنان سر سازش دارند و خوش و بش می‌کنند، حتی به آنها دست می‌دهند، تاکید کرد: این‌ها بدانند یا این طرفی و دوستی با اهل بیت (ع) یا همراهی با دشمنان خدا و مسلمانان، لذا آقای ظریف جبران کند و دیگر این کار را تکرار نکند.

رمضانی‌پور دولتی‌های ما خوب بفهمند و خوب بدانند دل در گرو آمریکا و مستکبران عالم دارند، آنها نان سر سفره شیعه آل محمد (ص) نمی‌آورند، بلکه دنبال نفوذ در دل مردم و به یغما بردن ثروت‌های ما هستند.

وی با بیان روایتی در زمینه برائت از مشرکان ابراز داشت: برائت بجویید از کسانی که ظلم به اهل بیت (ع) و خاندان عصمت و طهارت می‌کنند و با آنها سرسازش نداشته باشید.

خطیب جمعه رفسنجان از فاجعه منا یاد و افزود: این فاجعه دردناک منجر به جان باختن حدود ۵۰۰ نفر از زائران ایرانی شد، حکام آل سعود باید پاسخگو باشند و شانه خالی نکنند.

وی تاکید کرد: کمیته حقیقت‌یاب باید از کشورهایی که در این حادثه تلفات دادند، تشکیل شود و حقایق روشن شود، کاری که ظالمان سعودی با مجروحان کردند و به آنها در حالی که زنده بودند، رسیدگی نکردند از کارهای کثیف و جنایتکارانه صهیونیست‌ها و داعشی‌ها بدتر بود.

رمضانی‌پور ابراز داشت: کشته شدگان این حادثه نزد خدا مأجور هستند و براساس امر رهبر که به ائمه جمعه دستور برگزاری مراسم یادبود برای این عزیزان دادند، یکشنبه شب مجلس عزایی بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت انجام حج ابراهیمی تاکید کرد و گفت: این مراسم بزرگ تاثیرات زیادی دارد و نباید گفت چون خطر دارد، نباید به حج برویم، اما باید این کنگره عظیم مدیریت شود.

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی پیشانی نظام است و با قدرت و قوت حافظ امنیت مردم است.

امام جمعه رفسنجان با گرامیداشت عید غدیر عنوان کرد: این عید سید بزرگ‌ترین عید در عالم اسلام به‌ شمار می‌رود.

وی ادامه داد: وظایف مردم در این روز صلوات فرستادن زیاد، هدیه دادن، روزه، ملاقات و دست دادن با یکدیگر، غسل کردن، جشن و شادمانی، محبت کردن به هم و… است.

منبع: فارس

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان