جوانترین مخترع جهان: به بسیجی بودن خود افتخار می‌کنم

  • شناسه خبر: 7620
جوانترین مخترع جهان: به بسیجی بودن خود افتخار می‌کنم

به گزارش ” خانه خشتی”:جوان‌ترین مخترع جهان مهم‌ترین دلیل موفقیت خود را تلاش برای سرافرازی ایران اسلامی دانست و بیان داشت: در شرایطی که دشمنان در حال ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند دانش‌آموزان باید با درس خواندن دین خود به سه هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز شهید را ادا کرده و موجب عزت و سر […]

خانه » آخرین اخبار » جوانترین مخترع جهان: به بسیجی بودن خود افتخار می‌کنم

به گزارش ” خانه خشتی”:جوان‌ترین مخترع جهان مهم‌ترین دلیل موفقیت خود را تلاش برای سرافرازی ایران اسلامی دانست و بیان داشت: در شرایطی که دشمنان در حال ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند دانش‌آموزان باید با درس خواندن دین خود به سه هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز شهید را ادا کرده و موجب عزت و سر بلندی ایران عزیز شوند
میلاد ویسمه‌ای دانش آموزی بسیجی در گفت‌وگو با خبرنگار بیست در اراک با بیان این مطلب اظهار داشت: در مسابقات جهانی مالزی که اخیرا در مالزی برگزار شد با ارائه داروی جدید بیماری ام.‌اس موفق به کسب مدال طلای ویزه این مسابقات شدم.
ویسمه‌ای گفت: امروز که ایران اسلامی از سوی بدخواهان تحت فشار تحریم‌های سخت قرار گرفته این دانش‌آموزان و دانشجویان هستند که می‌توانند با تلاش و کوشش در راه کسب علم بکوشند و با اختراعات و نوآوری‌های خود تحریم‌های دشمنان را بی‌اثر کنند.
وی هدف از اختراع داروی جدید ام.‌اس را ثابت کردن توانمندی بالای جوانان ایرانی به دشمنان دانست و ادامه داد: دشمنان این نظام باید بدانند جوانان این مرز و بوم همانند جوانانی هستند که در دوران هشت سال دفاع مقدس به تمام زیاده‌خواهان نه بزرگ گفتند و در این راه جان خود را نیز فدا کردند.
دارنده مدال طلای جهان در مسابقات بین‌المللی رومانی، مدال نقره در مسابقات جهانی کویت در سال ۲۰۱۱، مدال طلا در مسابقات جشنواره مخترعین دانش آموزبسیجی کشور و سومین جوان برتر کشور، با اشاره به نقش بسیج در کسب این موفقیت‌‌ها اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت من عضویت در بسیج و حمایت سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بود که امروز به بسیجی بودن خود افتخار می‌کنم.
ویسمه‌ای با تاکید بر لزوم حمایت بیشتر مسئولان از مخترعین گفت: نخبگان نیازمند حمایت جدی مسئولان هستند که این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی افزود: تولید ملی نیازمند حمایت مسئولان است، امروز نخبگان نیمی از راه را سپری کرده‌اند و این مسئولان هستند که باید در نیمه راه باقی مانده وارد میدان شده و بستر تولید ملی را فراهم سازند.
شایان ذکر است که جایزه این مسابقات بالاترین عنوان علمی جهان می باشد که به خاطر کشف داروی بیماری MSبه مخترع ایرانی اهداء شده است.
جوان‌ترین مخترع جهان در ادامه از تلاش به منظور ساخت مکمل غذایی برای کودکان مظلوم سومالی و دیگر کشورهای محروم با حمایت هلال احمر خبر داد.

منبع : markazi.beest.ir

برچسب ها:
جوانترین مخترع جهان: به بسیجی بودن خود افتخار می‌کنم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان