فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان یادآور شد:

مجوز فروش و عرضه قلیان در ایران وجود ندارد/گشت امنیت اخلاقی در سطح شهرستان فعال می شود

  • شناسه خبر: 76190
مجوز فروش و عرضه قلیان در ایران وجود ندارد/گشت امنیت اخلاقی در سطح شهرستان فعال می شود

سرهنگ عباسی گفت: در سه ماه گذشته حدود ۳۵ مکان عرضه قلیان پلمپ شده و در آینده نیز شاهد برچیده شدن مکان های عمومی بساط قلیان خواهیم بود.

خانه » آخرین اخبار » مجوز فروش و عرضه قلیان در ایران وجود ندارد/گشت امنیت اخلاقی در سطح شهرستان فعال می شود

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران ضمن تبریک هفته ناجا و شعار این هفته که اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش می باشد اظهار داشت: عملکرد نیروی انتظامی در بحث پیشگیری از جرایم، شناسایی و ارزیابی وقوع جرم با مشارکت مردم و سایر سازمان ها جزء رویکرد اصلی ماست.

وی در ادامه افزود: در سه ماه گذشته حدود ۳۵ مکان عرضه قلیان با همکاری شهرداری و مرکز بهداشت و با محوریت فرمانداری شهرستان پلمپ شده و در آینده نیز شاهد برچیده شدن مکان های عمومی بساط قلیان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه مجوز فروش و عرضه قلیان در ایران وجود ندارد، تصریح کرد: پیشگیری فرهنگی – اجتماعی مهم تر از پیگیری قضایی و انتظامی است؛ مغازه های فروش قلیان بطور داوطلبانه تعطیل کنند و کالای دیگری به فروش برسانند.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: مردم رفسنجان در صورت مشاهده مراکز فروش قلیان سریعأ با مأمورین انتظامی تماس حاصل نمایند تا با آنان برخورد قانونی شود.

اخبار رفسنجان-خانه خشتی (۱۲)

برخورد شدید پلیس با موتور سیکلت های مزاحم

سرهنگ عباسی عملکرد پلیس را در آینده برخورد شدید با موتور سیکلت های مزاحم عنوان کرد و گفت: این موتورها باعث ناراحتی مردم گشته و علارغم کارهای فرهنگی و اجتماعی که در بحث کلاه ایمنی انجام شده باز هم درصد استفاده از کلاه ایمنی در بین سرنشینان موتورسیکلت پایین است.

وی تردد افاغنه غیرمجاز ، خرده فروشان مواد مخدر در شهر و روستا، مشروبات الکلی و برخورد شدید با اراذل و اوباش را از دیگر برنامه های در دست اقدام پلیس برشمرد.

فرمانده نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: در مراسم نمازجمعه فردا علاوه بر نشست مردمی، خدمات بهداری بمناسبت آغاز هفته ناجا به مردم ارائه می شود.

وی از فعال کردن گشت امنیت اخلاقی در سطح شهرستان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: مسئله پوشش و حجاب مناسب با بازخورد قانونی ارشاد ، تذکر و راهنمایی صورت خواهد گرفت.

اخبار رفسنجان-خانه خشتی (۱۳)

زیر ساخت های نگهداری متکدیان ایرانی در سطح شهرستان وجود ندارد

سرهنگ نصرالله عباسی خاطر نشان کرد: زیر ساخت های نگهداری متکدیان ایرانی در سطح شهرستان وجود ندارد و با متکدیان برخورد می کنیم  و همانطور که مشاهده کردید در میادین شهری جمع آوری و ساماندهی کارگران فصلی با همکاری شهرداری انجام شد و به مکان دیگری منتقل شدند.

وی در ادامه افزود: در هنگام شب هیچ گدا و متکدی وجود ندارد؛ چون با کنترل واحدهای گشت در صورت مشاهده دستگیر و تحویل اطلاعات می گردند.

نیروی انتظامی خط مقدم امر به معروف و نهی از منکر است

وی در خصوص حامیان امر به معروف و نهی از منکر در رفسنجان گفت: نیروی انتظامی خط مقدم امر به معروف و نهی از منکر است و در بعضی مواقع با اعضای بسیج همگام و همدل است؛ رویکرد پلیس به پلیس جامعه محور تبدیل شده و جامعه هدف ما طیف های مختلف و مردم هستند.

کاهش شاخص جرایم در سطح شهرستان

فرمانده نیروی انتظامی از کاهش شاخص جرایم در سطح شهرستان خبر داد و بیان کرد: امنیت در سطح شهرستان افزایش یافته است که در بحث پسته هم شاهد این اتفاق بوده ایم.

وی بزرگترین طیفی که فرهنگ سازی و پیشگیری می کند را رسانه ها دانست و گفت: بازدهی عملکرد آنان در درازمدت در شهرستان مشاهده می شود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان مجوز فروش و عرضه قلیان در ایران وجود ندارد/گشت امنیت اخلاقی در سطح شهرستان فعال می شود
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان