فینال لیگ فوتسال جوانان استان در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 75010
فینال لیگ فوتسال جوانان استان در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

فینال لیگ فوتسال جوانان استان به میزبانی رفسنجان با حضور مسئولین شهرستان و استان در محل سالن تلاش برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » فینال لیگ فوتسال جوانان استان در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، فینال لیگ فوتسال جوانان استان روز سه شنبه ۲۳ شهریورماه به میزبانی رفسنجان با حضور مسئولین شهرستان و استان در محل سالن تلاش برگزار شد.

علی علیزاده فوتبالیست شهرستان نیز از دیگر میهمانان این بازی بود.

در این مسابقات رفسنجان نتوانست به هیچکدام از مقام های اول تا سومی دست یابد .

فینال فوتسال استان در رفسنجان-خانه خشتی (۱۵)

تیم کیان سیرجان با نتیجه ۳بر۱ تیم همشهری خود البرز سیرجان را شکست داد و به مقام قهرمانی دست یافت و تیم سرمایه گذاری مس کرمان  مقام  سوم مسابقات  را از آن خود کرد.

حسن ابولی مسئول برگزاری مسابقات و نماینده هیئت استان در گفت و گو با خبرنگار ما در تشریح این خبر اظهار داشت: لیگ جوانان استان ۲۰ شهریورماه امسال با ۱۶ تیم از شهرستان های استان کرمان و شهر کرمان در ۴ گروه ۴ تیمی و در مجموع ۳۲ بازی انجام شد.

فینال فوتسال استان در رفسنجان-خانه خشتی (۱۴)

وی با بیان اینکه ۵ از تیم کرمان، ۳ تیم  از رفسنجان، ۳ تیم ازسیرجان، ۲ تیم جیرفت و تیم های شهرستانهای  بافت،  انارو ماهان ، تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات بوده اند خاطر نشان کرد: دوره مقدماتی و گروهی در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور و دوره حذفی و پایانی در سالن ورزشی تلاش رفسنجان به اتمام رسید.

وی افزود : این دوره از مسابقات که به میزبانی تیم شهدای کمال اباد و شهدای بسیج دانش موزی  رفسنجان  با کمک قضاوت ۱۳ داوربرگزار شد.

فینال فوتسال استان در رفسنجان-خانه خشتی (۱۳)

 یاسر صالح نیا  رئیس تربیت بدنی شهرستان رفسنجان نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری مسابقات  از تلاش و پشتکار هییت فوتبال شهرستان رفسنجان به خصوص کمیته فوتسال این هییت تشکر کرد و گفت: امیدواریم با برگزاری و میزبانی این گونه مسابقات شاهد پیشرفت ورزش خصوصا فوتبال و فوتسال شهرستان باشیم.

فینال فوتسال استان در رفسنجان-خانه خشتی (۱۱) فینال فوتسال استان در رفسنجان-خانه خشتی (۱۲) فینال فوتسال استان در رفسنجان-خانه خشتی (۵) فینال فوتسال استان در رفسنجان-خانه خشتی (۶) فینال فوتسال استان در رفسنجان-خانه خشتی (۷) فینال فوتسال استان در رفسنجان-خانه خشتی (۸) فینال فوتسال استان در رفسنجان-خانه خشتی (۹) فینال فوتسال استان در رفسنجان-خانه خشتی (۱۰) فینال فوتسال استان در رفسنجان-خانه خشتی (۴)

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان