۲۰۰ نفر از رفسنجان به دیدار رهبر انقلاب می روند

  • شناسه خبر: 74533
۲۰۰ نفر از رفسنجان به دیدار رهبر انقلاب می روند

پس از نزدیک به چهار سال انتظار هفته گذشته از دفتر مقام معظم رهبری اعلام شد که حداکثر ۲۰۰ نفر از رفسنجان برای دیدار عمومی روز چهارشنبه ۱۸ شهریور ماه به تهران اعزام شوند.

خانه » آخرین اخبار » ۲۰۰ نفر از رفسنجان به دیدار رهبر انقلاب می روند

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی“، در تشریح این خبر اظهار داشت: به دنبال تقاضای دفتر امام جمعه از محضر رهبر انقلاب مبنی بر اختصاص حضور بیش از هزار نفر از مردم این شهرستان برای دیدار با ایشان، پس از نزدیک به چهار سال انتظار هفته گذشته از دفتر مقام معظم رهبری اعلام شد که حداکثر ۲۰۰ نفر از رفسنجان برای دیدار عمومی روز چهارشنبه ۱۸ شهریور ماه به تهران اعزام شوند.

وی افزود: عصر امروز سه شنبه ۱۷ شهریور، ۲۱۵ نفر از رفسنجان در قالب ۵ دستگاه اتوبوس از مقابل پارکینگ دادگستری این شهرستان عازم دیدار عمومی رهبر فرزانه انقلاب خواهند شدند.

رمضانی پور با اشاره به حضور ۲۰ نفر از اعضای خانواده های شهدای شهرستان در این کاروان خاطر نشان کرد: زیارت مرقد امام خمینی(ره) و حضرت معصومه(س) نیز از دیگر برنامه های این سفر خواهد بود.

برچسب ها:
200 نفر از رفسنجان به دیدار رهبر انقلاب می روند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • بی نام

    البته افراد مشخص و از پیش تعیین شده...ای خدا شکرت...

    اصلاح طلب

    خوشا به سعادت اونهایی که این دیدار نصیبشان گردید. من یکبار توفیق حضور در محضر رهبر فرزانه انقلاب را داشته ام واقعا عالی بود. کاش امام جمعه محترم کمی برای انتخاب این ۲۰۰ نفر غیرسیاسی عمل می کرد و به غیر از دوستان خودشان از دیگر دوستان نیز دعوت می کرد و یا سهمیه قابل ملاحظه ای را به نماینده عالی دولت تدبیر و امید می داد. این معنی تعامل و همدلی میان مسئولین نیست جناب رمضانی پور... سلام همه دوستان اصلاح طلب رفسنجان را به محضر رهبر فرزانه انقلاب برسانید و بگوئید تا آخرین قطره خونمان پشتیبانتان خواهیم بود. هرچند بداخلاقی های سیاسی امروز این حقیقت را جور دیگری تبلیغ می کند.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان