بمناسبت آغاز هفته دولت؛

نماز وحدت با همدلی مسئولین رفسنجان اقامه شد + عکس

  • شناسه خبر: 73447
نماز وحدت با همدلی مسئولین رفسنجان اقامه شد + عکس

امام جمعه، فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان رفسنجان نماز وحدت را همراه با تجلیل از دو شهید گرانقدر شهیدان آخوندی و رحمانی در تکیه امام حسن مجتبی (ع) روستای قاسم‌آباد حاجی‌ اقامه کردند.

خانه » آخرین اخبار » نماز وحدت با همدلی مسئولین رفسنجان اقامه شد + عکس

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، در اولین روز از هفته دولت، امام جمعه، فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان رفسنجان نماز وحدت را همراه با تجلیل از دو شهید گرانقدر شهیدان آخوندی و رحمانی در تکیه امام حسن مجتبی (ع) روستای قاسم‌آباد حاجی‌ اقامه کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان با اشاره به اهمیت مسئله معنویت، گفت: تصمیم گرفته شد نماز وحدت در مساجد محلاتی که در کنار ادارات رفسنجان قرار گرفته اقامه ‌شود تا مردم به راحتی مشکلات خود را بازگو کنند.

حجت الاسلام حسینی اقامه ی نماز وحدت را ترویج ارزش نماز‌ و حضور مدیران به منظور پاسخگویی به مشکلات مردم عنوان کرد و گفت: یکی از راه‌های همدلی و همزبانی توجه به نماز با وحدت کلمه ‌و اتحاد است.

نماز وحدت-رفسنجان-خانه خشتی (۲)

نماز وحدت پایه و اساس همدلی و همزبانی است

امام جمعه رفسنجان نیز با تبریک دهه کرامت و هفته دولت خاطر نشان کرد: نماز وحدت پایه و اساس همدلی و همزبانی است و با خدمت رسانی مسئولین بسیاری از مشکلات رفع خواهد گشت.

وی افزود: برکاتی که در شهرستان وجود دارد سرمایه است و باید حفظ شود و کارآیی رو به رشدی در شهرستان وجود دارد.

حجت الاسلام رمضانی پور روستای قاسم آباد را یک قطب بزرگ گردشگری دانست و گفت: بناهای قدیمی این روستا از جمله بزرگترین خانه خشتی جهان را نباید نادیده گرفت زیرا با سرمایه ‌گذاری در این منطقه اشتغالزایی خوبی صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: طرح‌ها و معماری عظیم و جالبی برای خانه خشتی ترسیم کرده اند که با همکاری مردم این روستا به نقطه مطلوب می رسد.

نماز وحدت-رفسنجان-خانه خشتی (۱)

جایگاه ویژه کشور که به برکت خون شهداست

فرماندار رفسنجان نیز با اشاره به جایگاه ویژه کشور که به برکت خون شهداست، افزود: در جامعه ای زندگی می‌کنیم که باید از وجود خانواده شهدا و آزادگان الگو بگیریم و این انفاس قدسی را تکریم کنیم و وظیفه ما در باب خدمتگذاری به این خانواده‌ها بسیار سنگین و خطیر است.

وی افزود: در اولین روز از هفته دولت حضور در بین خانواده شهدا باعث تقویت انرژی مثبت در کارکنان دولت خواهد شد.

حمید ملانوری در پایان به احداث تکیه امام حسن مجتبی (ع) و ساخت گلزار شهدا قاسم آباد حاجی در آینده ای نزدیک توسط خیر حاج یدالله پورجهانی اشاره نمود.

نماز وحدت-رفسنجان-خانه خشتی (۳) نماز وحدت-رفسنجان-خانه خشتی (۴) نماز وحدت-رفسنجان-خانه خشتی (۵) نماز وحدت-رفسنجان-خانه خشتی (۶) نماز وحدت-رفسنجان-خانه خشتی (۷) نماز وحدت-رفسنجان-خانه خشتی (۸) نماز وحدت-رفسنجان-خانه خشتی (۹) نماز وحدت-رفسنجان-خانه خشتی (۱۰)

برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی رفسنجان نماز وحدت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رهگذر

    ای کاش نماز وحدت با مردم هم میخوندن و همدل میشدن با مردم و افاغنه رو تخراج میکردن از شهر
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان