کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش عنوان کرد؛

مدرسه فوتبال رفسنجان بخشی از بازیکنان باشگاه مس را تغذیه می کند/ وضعیت چمن مصنوعی مجموعه ورزشی انقلاب مناسب نیست

  • شناسه خبر: 72792
مدرسه فوتبال رفسنجان بخشی از بازیکنان باشگاه مس را تغذیه می کند/ وضعیت چمن مصنوعی مجموعه ورزشی انقلاب مناسب نیست

حیدررضایی از نامناسب بودن وضعیت چمن مجموعه ورزشی انقلاب رفسنجان ابراز نارضایتی کرد.

خانه » آخرین اخبار » مدرسه فوتبال رفسنجان بخشی از بازیکنان باشگاه مس را تغذیه می کند/ وضعیت چمن مصنوعی مجموعه ورزشی انقلاب مناسب نیست

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، فرماندار رفسنجان صبح امروز با حضور در مجموعه ورزشی پسرانه انقلاب از نزدیک در جریان چگونگی فعالیت این باشگاه و مشکلات آن قرار گرفت.

حمید ملانوری ضمن بازدید از سالن ورزشی مجموعه انقلاب از زمین چمن طبیعی و مصنوعی باشگاه نیز دیدن کرد و در ادامه با حضور در باشگاه ورزشی فرهنگیان از سالن های ورزشی والیبال، بسکتبال و بدمینتون دختران و پسران بازدید نمود.

حیدررضایی کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران حضور یافت و با بیان اینکه مجموعه ورزشی انقلاب هر ساله میزبان برگزاری مسابقات مدارس فوتبال شهرستان می باشد، اظهار کرد: در این مجموعه ورزشی در مقاطع مختلف تحصیلی روزانه بین ۷۰ الی ۸۰ فوتبالیست به یادگیری و تمرین فوتبال می پردازند.

وی نامناسب بودن وضعیت چمن ورزشگاه و قدیمی بودن ساختمان سالن آن را از مشکلات این مجموعه ورزشی عنوان کرد و افزود: برای ساماندهی این باشگاه نزدیک به ۷۰ میلیون تومان هزینه لازم است.

حیدررضایی با بیان اینکه هم اکنون بخشی از بازیکنان باشگاه مس از این مدرسه فوتبال تغذیه می شوند، گفت: تعامل کارشناسی تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش و باشگاه مس بسیار خوب است و دبیران ورزشی مدارس ما از میان مربیان باشگاه مس انتخاب می شوند.

خانواده ها به وضعیت بدنی فرزندان خود توجه کنند

نجمه رمضانی کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش رفسنجان نیز در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، از حضور قریب به ۶۰۰ ورزشکار در رشته های والیبال، بسکتبال و بدمینتون خبر داد و گفت: این ورزشکاران در سه رده سنی و در یک هزار و ۶۰۰ متر مربع فضای ورزشی فعالیت می کنند.

کلینیک حرکات اصلاحی دانش آموزان نیز از دیگر بخش های مجموعه ورزشی فرهنگیان بود که رمضانی به آن اشاره کرد و افزود: این کلینیک برای بررسی و جلوگیری افتادگی شانه در پسران و گودی کمر در دختران راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته اضافه وزن دانش آموزان نسبت به قبل افزایش داشته است، گفت: خانواده ها برای اصلاح حرکات بدنی فرزندان خود پیش قدم شوند و به آن اهمیت دهند تا از بروز مشکلات بدنی در دانش آموزان جلوگیری شود.

برچسب ها:
انقلاب باشگاه مس تربیت بدنی خانه خشتی رفسنجان فوتبال
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • جوانیم , جوانی قدیم

    سلام من یک جوان ۲۰ساله هستم حدود ده ساله رزمی کار میکنم اما نمیدونم چرا شهر ما اینقد به فوتبال که هیچ استعداد خواصی توش وجود نداره علاقه داره!!! شما میدونید که اسراعیل به ماموراش دستور داده که ذهن مردم رو به سمت فوتبال و تماشای ورزش سوق بده!؟! حالا بگذریم ایا میدونید این فوتبال که براش میلیاردی خرج میشه در بین ورزش های پر خطر رتبه اول رو داره و از ده فوتبالیست یکیش سالمه؟؟؟ ایا میدونید در استان بیشترین رتبه شامل رزمی بوده؟ ایا میدونید اگه یک درصد از بودجه فوتبال به رزمی داده بشه رتبه استان به جهانی خواهد رسید؟ ایا میدونید جوانان در حال حاضر هیچ تفریح سالمی ندارند؟ یک مثال:چند وقت پیش تربیت بدی رفسنجان اکثر باشگاه های رفسنجان رو پلمپ کرد فقط بخواطر این که شرط جواز باشگاه ها متعهل بودنه و اکثر مربیا مجردن ، خوب اکثر جونا از باشگاه ها خارج شدن و رفتن بسمت ورزشهای پر اسیبی چون فوتبال و بعضیاشونم بسمت قهوه خانه ها حالا وقتی فوتبال و... همه غیر استاندارد باشن و جوانان ها رفتن قهوه خانه ها و بعد قهوه خانه ها پلمپ بشن جوان ها باید چه کنن؟ کار ها رو که افاغنه کاسب شدن باشگاه تعطیل سالن ها غیر استاندارد ورزشهای پر حاشیه و پر حادثه ازاد در پارک ها جوان ها حق ندارند ورزش کنن و... یه پیشنهاد اول شهر بزنید به پادگان رفسنجان خوش امدید
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان